T’agradaria que algun fansub edités alguna obra en concret? Demana-ho aquí!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
bagasu
Novell
Missatges: 5
Edat: 25

Animes per penjar (si es pot)

Missatge Autor: bagasu

Bones,
acabo de trobar la vostra web buscant Inuyasha en català i malauradament no la teniu, no sé si es podria penjar la original en català o ja hi hagués algun fansub del seu moment que algu conegui, la veritat em faria molt feliç.
Altres animes que m'agradarien:
-Wolf's Rain (hi ha el primer episodi pero res més)
-Tokyo Ghoul
-Mushishi (hi ha el manga pero no l'anime)
Gràcies a tots per la feina i espero que amb el temps es pugui anar ampliant el catàleg!
Merlot
Moderador
Piu-piu
Missatges: 49
Edat: 38
Pronom: Masculí

Re: Animes per penjar (si es pot)

Missatge Autor: Merlot

Moltes gràcies per les propostes, @bagasu!

Els tres altres animes que comentes estaria bé tenir-los, tant de bo que algun fansub entomi la proposta.

D’altra banda, Inuyasha no la tenim ni la tindrem mai, perquè té una versió oficial en català. A Fansubs.cat només hi ha contingut que no estigui disponible en edicions oficials. Si vols llegir-ne el manga en català, et tocarà cercar-lo en botigues de segona mà, perquè està esgotat. Si vols veure’n l’anime, pots comprar-ne les edicions oficials en Bluray o cercar-la a les plataformes.
bagasu
Novell
Missatges: 5
Edat: 25

Missatge Autor: bagasu

Bones @Merlot,
Respecte a l'anime d'Inuyasha en català no sé en quines plataformes hi és (abans sortia al sx3 però ara ja no la veig, per això vaig buscar aquí)
Gràcies per la informació!
Merlot
Moderador
Piu-piu
Missatges: 49
Edat: 38
Pronom: Masculí

Missatge Autor: Merlot

bagasu ha escrit: 21/08/2025 a les 20:27Respecte a l'anime d'Inuyasha en català no sé en quines plataformes hi és (abans sortia al sx3 però ara ja no la veig, per això vaig buscar aquí)
Diria que el pots trobar en streaming amb doblatge en català a Animebox, i també té edicions en format físic (DVD o Bluray). No sé si hi és en altres plataformes.
Respon