Re: Clevatess: el rei de les bèsties demoníaques, el nadó i l'heroïna cadàver (versió de Foc follet)
Com m'agrada aquest ànime!!! Endavant Kler!!! Gràcies per la traducció tan acurada
- El Hespíritu
- Iniciat
- Missatges: 49
- Edat: 58
Re: Clevatess: el rei de les bèsties demoníaques, el nadó i l'heroïna cadàver (versió de Foc follet)
Sou ràpids. Em sembla que és el primer cop que puc seguir un Anime amb sub català al mateix ritme en el que surten amb sub anglès.
Normalment m'he d'esperar uns dies.
Normalment m'he d'esperar uns dies.
- Foc follet
- Fansub
- Missatges: 10
Que consti que soc un de sol :') Vaig per feina i faig una edició sòbria.
M'alegro que te'n sentis satisfet.
- Foc follet
- Fansub
- Missatges: 10
Uf!!! quin mal rotllo....... torna aviat!!!!
- El Hespíritu
- Iniciat
A l'ep07 tinc àudio però no vídeo (pantalla nega).
Li passa a algú més?
Addedito: Ja està. Ja el puc veure sense problema.
Li passa a algú més?
Addedito: Ja està. Ja el puc veure sense problema.
De debò que acaba així el capítol???? Ens faran esperar una setmana per saber com continua??? Ahhhh!!! Tortura japonesa.... xDDDD
- El Hespíritu
- Iniciat
Un detall: No tinc clar si Luna és un nadó mascle o femella.
Sospito que és una nena.
Sospito que és una nena.