Hola bon dia, bona tarda, bon vespre i tota la pesca.
Em dic Frik, de Badalona (ho sento), porto mirant cosetes per aquí des que vau reestrenar el web com a portal per a veure cosetes en línia, i quan vau obrir el fòrum em va fer una miqueta de mandra registrar-me jejeje.
M'agraden l'homosexualitat i les noies màgiques. Mireu-vos Redline (2009).
Re: 👋🏿
Eiiii, et dono la benvinguda a la comunitat, Frik!!
No cal que et disculpis per ser de Badalona, aquí tenim altra gent que també és d’allà (quina mala sort, eh?... és broma xD)
Encantats de tenir-te per aquí. A banda de Redline, quins altres animes diries que són els teus preferits? I mangues?
Espero continuar llegint-te per aquí!! A reveure!
No cal que et disculpis per ser de Badalona, aquí tenim altra gent que també és d’allà (quina mala sort, eh?... és broma xD)
Encantats de tenir-te per aquí. A banda de Redline, quins altres animes diries que són els teus preferits? I mangues?
Espero continuar llegint-te per aquí!! A reveure!

Hola, Frik. Jo també soc de Badalona, plorem junts en la misèria. Si t'agrada l'homosexualitat espero que hagis vist Given (subtitulat per miFrik ha escrit: 03/08/2025 a les 13:32 Hola bon dia, bona tarda, bon vespre i tota la pesca.
Em dic Frik, de Badalona (ho sento), porto mirant cosetes per aquí des que vau reestrenar el web com a portal per a veure cosetes en línia, i quan vau obrir el fòrum em va fer una miqueta de mandra registrar-me jejeje.
M'agraden l'homosexualitat i les noies màgiques. Mireu-vos Redline (2009).

Ens anem veient per aqui!
Un estrany a la vora del mar me la vaig llegir fa temps en anglès; Given no l'he vist, i me l'anoto per veure-la algun dia.Lluis_Cat ha escrit: 03/08/2025 a les 23:34 Hola, Frik. Jo també soc de Badalona, plorem junts en la misèria. Si t'agrada l'homosexualitat espero que hagis vist Given (subtitulat per mi) També tens Un estrany a la vora del mar! Tens alguna obra preferida d'aquest estil? Jo crec que un manhwa que es diu Scent of you.
Ens anem veient per aqui!
Com a tal de les històries d'amor no soc molt fan, però ara mateix m'ho estic passant molt bé amb el yuri verd, i em va agradar bastant un molt curtet que va publicar Distrito Manga fa cosa d'un parell d'anys, 5 segundos antes de que la bruja se enamore.
Gràcies! Doncs els meus preferits serien Little Witch Acadèmia, Baccano! i Full Metal Alchemist. I actualment m'estic veient CITY, Pokémon Horizons, El pecat original de Takopi (esperant al següent capítol en català, tot i que ja em vaig llegir el còmic) i Symphogear.Merlot ha escrit: 03/08/2025 a les 23:27 Eiiii, et dono la benvinguda a la comunitat, Frik!!
Espero continuar llegint-te per aquí!! A reveure!![]()