Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Imatge de perfil de l’usuari
Fansubs.cat
Administrador
Missatges: 1107

Clevatess: el rei de les bèsties demoníaques, el nadó i l'heroïna cadàver (versió de Foc follet)

Missatge Autor: Fansubs.cat

Clevatess: el rei de les bèsties demoníaques, el nadó i l'heroïna cadàver
Versió de Foc follet

Imatge

Sinopsi:
Des de ben petita l'Alícia ha somniat de ser una heroïna, i al final el rei la tria com a un dels 13 herois. Armats amb armes llegendàries, els tretze herois parteixen per subjugar el rei de les bèsties demoníaques, Clevatess. Tanmateix, aquesta empresa heroica però desesperada posa en marxa una terrible crisi que podria anorrear tota la humanitat del continent sencer d'Edthea.
Ara l'única esperança que queda és el nadó que li ha estat encomanat al rei de les bèsties...

Mira aquest anime a Fansubs.cat
KyouChan
Addicte
Missatges: 169
Edat: 53

Re: Clevatess: el rei de les bèsties demoníaques, el nadó i l'heroïna cadàver (versió de Foc follet)

Missatge Autor: KyouChan

uoooo!!!! El Déu Drac Clevatess arrasa la humanitat. Soc la teva fan!!!!!
Foc follet
Fansub
Missatges: 10

Re: Clevatess: el rei de les bèsties demoníaques, el nadó i l'heroïna cadàver (versió de Foc follet)

Missatge Autor: Foc follet

KyouChan ha escrit: uoooo!!!! El Déu Drac Clevatess arrasa la humanitat. Soc la teva fan!!!!!
Moltes gràcies! Espero que ens agradi l'anime, quan vaig veure el primer capítol em va encantar l'estil de dibuix i les vibes.
KyouChan
Addicte

Quina passada!!! L'argument, els dibuixos, la música, les veus... Aquñi hi han apostat de valent i sembla que el resultat s'ho val!!!! El recomano a tothom que vulgui veure un anime de qualitat!!!!!
merla
Iniciat
Edat: 50

Missatge Autor: merla

Estic seguint aquesta sèrie com a còmic digital. Quina grata sorpresa trobar-la en format anime! Veure els personatges en moviment sempre els fa cobrar més vida. Quines ganes de seguir-la!
Foc follet
Fansub

Missatge Autor: Foc follet

merla ha escrit: Estic seguint aquesta sèrie com a còmic digital. Quina grata sorpresa trobar-la en format anime! Veure els personatges en moviment sempre els fa cobrar més vida. Quines ganes de seguir-la!
Doncs sí! Jo no la coneixia però l'adaptament que vol evocar els animes antics m'encanta.
El Hespíritu
Iniciat
Missatges: 49
Edat: 58

Missatge Autor: El Hespíritu

De bell antuvi, no entenia un esborall. No veia el sentit ni l'interès ni a tomb de què girava res... no era capaç d'esbrinar per què redimonis tants bons elements s'utilitzaven de manera tan inconnexa.
A tocar de fer-li drop a l'episodi 2.
...llavors arriva l'autor portant de la mà una noia grassoneta, lletjota i desdentada.
-'Neru, reina! Explica-li a aquest senyor Hespíriitu, que diu no en treu l'aigua clara del meu Anime, el que ha estat la teva vida!'-
... i ella comença a explicar...
I jo decideixo a continuació que Clevatess és un dels millors Anime d'aquesta temporada.
-'Tot era un parany oi?'- li pregunto a l'autor.
-'Que hi havies caigut, vols dir?'-
-'De quatre grapes.'-
KyouChan
Addicte

Quin bon capítol!!!! Tan de bo se pugui salvar la Nel. Confiem en tu, heroïna!!!!! gràcies per penjar-la!!!!
KyouChan
Addicte

penjar-la -> (la sèrie!!!!)
KyouChan
Addicte

Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
Nellur!!!!!! Genial!!!!!!
Respon