Hola! Acabo de descobrir la web i estic alucinant. M'encanta! A partir d'ara, sens subte, aquesta serà la meva pàgina principal per veure anime.
El meu anime preferit és one piece tot i que, irónicament, em solen agradar animes curtets.
Bé, un plaer estar per aqui i poder compartir amb vosaltres!
Re: Hola! Nova per aqui
Hola Megami!!!
A mi em va passar el mateix, quan vaig descobrir Fansubs va passar a ser la meva pàgina de referència. També soc una mica fan de OP.... (fins i tot vaig al dia amb el manga). Encara no he vist cap capítol de la temporada nova, però espero que coincidim també en alguna de les sèries!!! Ja et diré quines m'agraden.
Tingues una bona benvinguda!!!!
A mi em va passar el mateix, quan vaig descobrir Fansubs va passar a ser la meva pàgina de referència. També soc una mica fan de OP.... (fins i tot vaig al dia amb el manga). Encara no he vist cap capítol de la temporada nova, però espero que coincidim també en alguna de les sèries!!! Ja et diré quines m'agraden.
Tingues una bona benvinguda!!!!
Benvinguda! Jo al parell de mesos de descobrir Fansubs.cat, em vaig donar de baixa de Netflix xD
Eiii, benvinguda, @Megami! M'alegro de veure una altra cara nova per aquí!
Si t'agraden els animes curtets, quins ens recomanaries? Tant si són a Fansubs.cat com si no.
I una altra pregunta: la truita de patates, amb ceba o sense?
Espero que ens anem llegint per aquí!
Si t'agraden els animes curtets, quins ens recomanaries? Tant si són a Fansubs.cat com si no.
I una altra pregunta: la truita de patates, amb ceba o sense?
Espero que ens anem llegint per aquí!

Benvinguda, @Megami !
Doncs si t'agraden els animes curtets, et recomano De professió, mag (la resta ja deuen estar cansats de mi, que sempre la recomano xD).
Ja ens anirem trobant per aquí espero!
Doncs si t'agraden els animes curtets, et recomano De professió, mag (la resta ja deuen estar cansats de mi, que sempre la recomano xD).
Ja ens anirem trobant per aquí espero!
Em sembla meravellós que t'agradin els animes curtets i siguis fan de One Piece (que per cert, és un dels millors mangues de la història).