Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Fansubs.cat
Administrador
Missatges: 1089

Les noies del teatre!! (versió de Lluna Plena no Fansub)

Missatge Autor: Fansubs.cat

Les noies del teatre!!
Versió de Lluna Plena no Fansub

Imatge

Sinopsi:
La Companyia Kouka és una famosa companyia de teatre musical fundada fa 100 anys i formada íntegrament per dones. Anys més tard, la companyia va crear una escola per formar les estrelles del demà, l'Escola de música i teatre Kouka. Es diu que l'admissió és tan difícil com la de la Universitat de Tòquio perquè només ho aconsegueixen les noies més belles i talentoses.

La Sarasa Watanabe és una noia de 15 anys d'1,78 m que s'ha unit a la Kouka per poder interpretar algun dia a Lady Òscar de «La rosa de Versalles». La seva companya d'habitació és l'Ai Narata, una antiga membre del grup JPX48 que va ser expulsada per culpa de la seva androfòbia i que és la raó per la qual s'ha unit a la Kouka.

Totes dues, juntament amb la resta de noies de primer, competiran per travessar el pont de plata algun dia, la zona del Teatre Kouka on només poden estar les estrelles més grans de la Companyia.

Mira aquest anime a Fansubs.cat
Nina
Addicte
Missatges: 112
Edat: 28
Pronom: Femení

Re: Les noies del teatre!! (versió de Lluna Plena no Fansub)

Missatge Autor: Nina

Ai, ai, que la Sarasa és la típica bleda que no s'adona que emprenya la resta sembla. Després tindrà problemes i se'n sorprendrà, pobreta.
Això que sigui una companyia de teatre musical només de dones em recorda molt al Takarazuka, suposo que hi deu estar inspirat!
Nina
Addicte

Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
Ostres, no m'esperava que tindria temàtiques tan serioses la sèrie! Pobra Ai!
Nina
Addicte

Que bé, sembla que l'Ai ara podrà anar superant de mica en mica el què li va passar.
M'ha fet gràcia que el professor Narata surti d'entre els arbustos cridant "res d'informació personal" i dos minuts després es posa a donar-ne xD
Nina
Addicte

Ostres sembla el tema de l'Aya s'acabarà en només un capítol? Tant de bo fos tan fàcil solucionar aquesta mena de problema...
El professor Onodera és un sol, es nota que es preocupa molt per les seves alumnes.
Nina
Addicte

Que bufona és l'Ai, tota il·lusionada de tenir una amiga i fer coses d'amigues!
Nina
Addicte

Ostres, que intens el dia d'esports d'aquí! No havia vist mai que demanessin entrenaments secrets a l'exèrcit, esportistes nacionals o professionals del sumo xDDD
Nina
Addicte

L'Ai descobrint què és l'amor gràcies a la Sarasa!!! :uwu:
Com les shippejo. El xicot de la Sarasa pot buscar-se algú altre i deixar la via lliure.
Nina
Addicte

Ai, m'ha encantat la sèrie! M'ha sorprès que al final les quatre seleccionades no fossin totes les protagonistes, normalment és com sol anar. La professora dient "nivell de crush" m'ha encantat hahaha
Lleonard
Iniciat
Missatges: 13
Edat: 50

Missatge Autor: Lleonard

Molt bona, una bona historia amb un gran desenvolupament. Te uns molts bons personatges. I el xicot de la Sarasa, xicot? :P
Respon