Sinopsi:
Cinc estudiants de l'institut Yamaboshi, membres del Club d'Investigació Cultural. Taichi Yaegashi és un jove diferent en general, Himeko Inaba és una bellesa silenciosa, Iori Nagase és la popular, Yashifumi Aoki és el pallasso del grup i Yui Kiriyama té el cap una mica ple de pardals. Tots cinc porten una vida normal fins que un dia van començar a experimentar un fenomen que intercanvia els seus cossos a l'atzar.
La llavor del cor aquesta, no sé com es pot pensar que el què fa és pel bé dels altres?
L'Aoki no em cau gaire bé tampoc. Si ja li han donat carabassa no sé quantes vegades, continuar insistint perquè potser canvia d'idea no està gens bé.
L'Inaba també se'm fa una mica creguda eh. Que es pensa que ho sap tot i pot decidir què és millor pels altres.
M'ha fet gràcia que en Taichi s'acabi adonat que és un egoista xD És ben cert, però aquesta mena de personatges no se n'adonen mai i sempre pensen que tenen raó fins al final.
Vejam què passarà amb l'Inaba, no em fa gaire bona espina tot plegat.
Uf, la Inaba sempre em fa la impressió de culpar als altres per les coses que els passen. O potser és més aviat que té zero empatia pels altres. Però li vull fúmer un parell de cleques per com parla a la Yui i l'Iori a vegades.
M'ha agradat la sèrie! Els personatges se m'han fet tots insuportables, igual que els adolescents reals xD Suposo que això vol dir que són força realistes
Si n'hagués de triar un, jo em quedo amb el fenomen de la regressió temporal. Sembla el menys problemàtic de tots i el més divertit també!