Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Fansubs.cat
Administrador
Missatges: 1041

La teva mentida a l’abril: OVA (versió de Lluna Plena no Fansub)

Missatge Autor: Fansubs.cat

La teva mentida a l’abril: OVA
Versió de Lluna Plena no Fansub

Imatge

Sinopsi:
En Kosei Arima és un prodigi del piano, tots els joves músics coneixen el seu nom, però després que la seva mare, que va ser qui li va ensenyar a tocar el piano, morís, va tenir una crisi nerviosa mentre actuava en un recital que li va causar no poder ser capaç d'escoltar el so del seu piano tot i que la seva audició estava perfectament bé. Dos anys després sense que Kosei hagi tocat el piano, tot i veure el món monoton i sense cap estil o color, estava content de viure la seva vida amb els seus amics, la Tsubaki Sawabe i en Ryota Watari, fins que un dia una noia ho va canviar tot, la Kaori Miyazono, una bonica violinista d'estil lliure que reflecteix la seva personalitat amb un estil propi. La Kaori ajuda en Kosei a tornar al món de la música i demostrar que pot alliberar-se de l'estil estructurat i rígid al que estava acostumat.

Mira aquest anime a Fansubs.cat
Rem
Novell
Missatges: 3
Edat: 24

Re: La teva mentida a l’abril: OVA (Lluna Plena no Fansub)

Missatge Autor: Rem

finalment he mirat aquesta magnífica sèrie, i la veritat és que m'ha agradat molt. em pensava que ploraria més i tot, però al final no ha passat. moltíssimes gràcies per la traducció que heu fet, n'he gaudit moltíssim!
jumanji
Iniciat
Missatges: 13
Edat: 36

Re: La teva mentida a l’abril: OVA (Lluna Plena no Fansub)

Missatge Autor: jumanji

Moltes gràcies per la traducció, és un gran complement per la sèrie principal i no volia perdre-m'ho!
Respon