Sinopsi:
En Yuuichi Aizawa arriba a una ciutat envoltada de neu. Se'n va anar ara fa 7 anys i ara hi ha tornat. Tot i que no recorda gairebé res del seu passat, les amigues que va fer a la cuitat sí que el recorden, i miren d'ajudar-lo a rememorar el seu passat. Però els seus mals records també reapareixeran...
Pensava que seria una sèrie d'estil Clannad, però no tinc ni idea de què està passant hahah
No sé si són paranoies meves, però jo ja començo a sospitar que algunes de les noies són fantasmes? O potser els dimonis aquests que caça la Mai. O potser els dimonis se les menjaran? O potser són totes noies ben normals, a part de l'amnèsia contagiosa que sembla que tinguin, i la Mai té un caragol fluix, vés a saber. xD
Hòstia, no m'esperava que la boja llancés un pobre gat per un pont. I al final tots la tracten com si hagués sigut una santa per passar-se hores després intentant trobar-lo un altre cop. Si era el mínim que podia fer. De moment, la Makoto és la que més odio, per bleda i maltractadora de gats.
No sé com, però ja em mig esperava que la Makoto fos una guineu. Deuen ser massa anys de mirar anime, que ja m'espero les coses més esbojarrades xD
Més que anar-se tornant més animal amb el temps, semblava que tingués demència infantil, la veritat, que diria que les guineus són força intel·ligents. Ha estat un arc interessant, però m'hi ha faltat una mica més de desenvolupament. Ja sol passar en les adaptacions de VN, però. Segurament la VN explica més cosa (l'hauré de llegir!),
Seria molt fort que totes les noies fossin guineus! Jo sospito que l'Ayu i la Shiori ho són. Diria que les altres són humanes. Pensava dir normals, però no tenen res de normal cap de les noies hahah
Ostres, que estrany és l'arc de la Mai. Jo ja havia assumit que la nena era esquizofrènica, però resulta que té poders màgics que fan que hi hagi dimonis per l'escola. Why not. La teoria que és esquizofrènica m'agrada més però. I si els poders només existeixen al seu cap realment? Potser en Yuuichi només li segueix la veta, perquè és una boja amb una espasa, així que és millor no portar-li la contrària xD
Se m'ha fet molt curt l'arc de la Shiori! Al final és mort o sobreviu? Espero que ho diguin més endavant. Però fins que no m'ho confirmin, per mi la Shiori estarà juagnt amb la seva germana i anant a l'escola juntes
Ara, la Kaori se m'ha fet una mica repetitiva amb la Sayuri, totes dues tenen la mateixa història al final. Un germà petit amb una malaltia terminal, totes dues són dures amb el germà petit, etc.
Primer un youkai guineu, després una mena de bruixa, una malalta terminal, i ara un fantasma... Què deu ser la Nayuki? Potser és una pacient en coma i tota la història és una fantasia seva? Ara ja no em sorprendria res d'aquesta sèrie xDDD
Ostres, ho havia dit de broma i al final l'Ayu sí que estava en coma, en comptes de morta. Molt Clannad això eh. I al final la pobra Nayuki no ha tingut un arc!
Doncs ha sigut molt entretinguda la sèrie, m'ha agradat! Vejam si jugo a la VN algun dia ara.