Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Fansubs.cat
Administrador
Missatges: 1060

ReLIFE (versió de Lluna Plena no Fansub)

Missatge Autor: Fansubs.cat

ReLIFE
Versió de Lluna Plena no Fansub

Imatge

Sinopsi:
L’argument se centra al voltant de l’Arata Kaizaki, un home de 27 anys que es queda sense feina perquè l’ha deixada després de només 3 mesos. Per culpa d’això, cada cop ho té més difícil per trobar una feina a temps complet i comença a treballar en un supermercat. Un dia, un home misteriós anomenat Ryou Yoake li proposa una feina. Per això, abans ha d’entrar al projecte ReLIFE: un experiment científic que el rejoveneix 10 anys i el fa tornar a l’institut com a estudiant. Pel que sembla, l’experiment proporciona una segona oportunitat de viure la joventut i arreglar els errors passats.

Mira aquest anime a Fansubs.cat
Nina
Habitual
Missatges: 72
Edat: 28
Pronom: Femení

Re: ReLIFE (versió de Lluna Plena no Fansub)

Missatge Autor: Nina

De moment està força entretinguda! En Kaizaki té sort que no li hagin venut els ronyons al mercat negre. Mira que prendre's una droga que et dona algú que et segueix pel carrer a la nit! I sense haver ni mirat el contracte encara! Ara, que això de prendre't una droga misteriosa que et fa més jove i haver d'anar a l'escola... on ho he sentit abans? Ehem, situació de detectiu Conan però consentida almenys xDD
El pobre fan que sembli que tingui 50 anys i no 28. Els exàmens encara, que això ja queda molt lluny, però aquest paio està fatal del cos. Que quasi es queda sense espatlla intentant llençar una pilota. Em fan sentir molt obaasan en aquesta sèrie :moix:
Ara per ara sospito que hi ha més alumnes a part d'en Kaizaki que són adults. En teoria això del Relife és una organització, així que seria estrany que estigués ell sol. Però qui més? Pot ser que la classe sencera siguin adults i vigilants? Potser seria massa... Sospito molt de l'An i de la delegada. L'An reacciona sempre igual que en Kaizaki, així que té pinta de ser adulta. La delegada sembla que té problemes per socialitzar, així que podria ser també un bon conillet d'índies per l'experiment aquest. Potser ho són les dues? Però el vigilant d'en Kaizaki només té dues carpetes d'informes, així que això vol dir que almenys hi ha d'haver un altre vigilant. :rumia: :rumia:

La pèl-roja segur que ens surt yandere. Si una cosa m'ha ensenyat Higurashi, és que no pots fiar-te d'una Rena, no saps mai quan t'apareixerà amb un matxet.
Nina
Habitual

Aiii, això de l'An no m'ho esperava!
Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
Jo pensava que devia ser una altra participant, però ni se m'havia acudit que potser era una vigilant!
Em tenia ben enganyada. A la Hishiro sí que la tenia ben clissada, tot i que he dubtat més d'un cop. Vejam com continua la relació entre ella i en Kaizaki. Tots dos pensen que l'altre és un estudiant de debò, així que seria una mica creepy que avances gaire la cosa.
Pobre Kaizaki, sort que va deixar la feina. :trist: Per sort sembla que amb el programa aquest s'està refent bé del mal tràngol que va passar.
Nina
Habitual

Aiiii, que bé que el final sigui feliç! M'ha agradat molt la sèrie, gràcies per traduir-la!
Respon