Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Imatge de perfil de l’usuari
Fansubs.cat
Administrador
Missatges: 1062

Given (versió de Lluna Plena no Fansub)

Missatge Autor: Fansubs.cat

Given
Versió de Lluna Plena no Fansub

Imatge

Sinopsi:
En Mafuyu Sato surt del seu apartament fosc mentre s'aferra a la seva guitarra Gibson per anar a l'institut com cada dia. A les escales del gimnàs, fa una becaina tranquil·lament, però arriba un altre estudiant: en Ritsuka Uenoyama. S'empipa amb en Mafuyu perquè no ha cuidat bé la guitarra i les cordes se li han rovellat i trencat. En Sato veu que l'Uenoyama en sap molt i li demana que els hi arregli i li ensenyi a tocar la guitarra. Al final l'Uenoyama accepta i el convida a un assaig amb els seus dos companys de banda: en Haruki Nakayama, el baixista, i l'Akihiko Kaji, el bateria.

Mira aquest anime a Fansubs.cat
Nina
Habitual
Missatges: 73
Edat: 28
Pronom: Femení

Re: Given (versió de Lluna Plena no Fansub)

Missatge Autor: Nina

Gràcies per la traducció!! Té bona pinta la sèrie!
De moment els tres primers capítols m'han fet molta gràcia. Al principi, en Mafuyu que seguia l'Uenoyama com un aneguet i s'anava amagant darrere els fanals :hihihi: I després hi ha hagut un capgirell i era l'Uenoyama que l'anava perseguint. L'Uenoyama sembla una mica esquerp, però ja es veu de seguida que és un tros de pa en realitat. No ha tardat ni un capítol en dir que sí a en Mafuyu xDDD
A en Mafuyu se'l veu una mica atordit en general. Suposo que està deprimit? Té tota la pinta que la guitarra aquesta era d'algú que es va suïcidar, i devia ser algú important per en Mafuyu... Espero que entrar a la banda faci que pugui anar recuperant-se de mica en mica!
Ara, quan comença a cantar així del no-res mentre l'Uenoyama l'escridassa m'ha matat HAHAHA. És que ha sigut la cosa més inesperada. Si arriba a passar a la vida real, és d'aquelles coses que et mors de vergonyeta. I en Kaji allà mig amagat, tafanejant xDDDD
I el noi aquell ros, que li pregunta tot horroritzat si s'ha ficat en la música. Que semblava que li preguntés si s'havia enganxat a les drogues de tan esgarrifat que se'l veia xDDDDD
Kaji x Haruki segur. Allà jo hi veig alguna cosa. En Haruki almenys té un crush. I sospito d'en Kaji també, que s'ha posat a acariciar-li els cabells. Molt sospitós.
Nina
Habitual

Ja sabia jo que no podia durar gaire la cosa sense drames! Kasai, ets una bagassa mitjamerda. Es pot saber per què es fica on no la demanen? Prou sort té sortint en un BL, que a vegades les dones sembla que ni existeixen. És obvi que no pots guanyar a en Mafuyu, fes servir el cervell una mica, que no el tens de decoració. I a més, que esbombar rumors com aquests pot fer molt de mal. :rabia: :rabia:

En Kaji és un faldiller. Cada vegada el veig amb una mossa diferent, però viu amb un noi (i feia tota la pinta de no ser un amic) i flirteja amb en Haruki, que fins i tot un cec veuria que li agrada. Potser no se n'adona? Ho dubto molt, en Kaji sembla dels que sempre saben si algú està interessat en ell. Aquí hi ha drama assegurat :emocionat: Potser en Kaji també li fa una mica de gràcia en Haruki? Perquè vaja, se li ha estirat per sobre com si res al llit. Tots dos juntets. O més ben dit, tots dos un a sobre de l'altre :explica:
Nina
Habitual

La Kasai s'ha disculpat però jo no la perdono :rabia: Com que, ui perdó, ho he dit per dir? Aquestes coses no es diuen per dir, ha sigut amb tota la mala intenció!

L'Uenoyama m'ha sorprès, no pensava que s'adonaria tan aviat del que sent per en Mafuyu. I que descaraaaat! Mira que grapejar-lo (agafar-li la mà) mentre dorm :emocionat:
En Kaji sembla que està en una relació força complicada amb el seu ex? Perquè segons ell ja és aigua passada, però viuen junts :rumia: Pobre Haruki, que s'enrojola només que li digui alguna cosa a cau d'orella. :hihihi:
KyouChan
Iniciat
Missatges: 47
Edat: 53

Missatge Autor: KyouChan

Felicitats, Mafuyu i benvingut a la vida!!!!!
Nina
Habitual

Ai, sembla que en Mafuyu ha pogut superar el seu primer amor!! O almenys començar a superar-lo. Que bé :uwu:
M'ha agradat molt la cançó, per cert.

No m'esperava aquell petó de l'Uenoyama, eh! :illusio: Potser no era el millor moment, tenint en compte que en Mafuyu acabava de cantar sobre l'ex mort... Però no li retrauré pas, que a en Mafuyu també li agrada :illusio: :emocionat:
Quina gràcia en Haruki i en Kaji fanfarronejant d'en Mafuyu a la festa :hihihi:
KyouChan
Iniciat

M'encanta l'expressió del Mafuyu un cop trien el nom del grup. Hahaha!!!!
KyouChan
Iniciat

Uenayama kun!!!!!! Què diferents són les coses des de fora i des de dins, oi?
Nina
Habitual

No sabia jo que apareixien dinosaures i tot quan algú se't confessa! Quines coses :hihihi:
En pobre Haruki acabarà amb mal de panxa de tant preocupar-se. Pobre, s'ha d'encarregar de les xarxes socials, de les inscripcions, de renyar els nens... i de mirar amb adoració en Kaji sense que el vegin xDDDD Jo crec que en Kaji el té força clissat però, espero que no n'aprofiti massa.

Gràcies per traduir la sèrie, ha estat molt maca! Vejam ara les pel·lícules!
Nina
Habitual

M'ha agradat la primera pel·lícula! Ha estat molt bé que ara que el tema d'en Mafuyu i l'Uenoyama ja està força resolt, en comptes d'afegir entrebancs a la seva relació per allargar, se centrin més en els altres personatges. Ja tenia molta curiositat per en Haruki i en Kaji. Tal com m'esperava, en Kaji ja sabia de bon principi el que sentia en Haruki! Hi ha hagut un moment que gairebé es passa moltíssim de la ratlla, però per sort no ha anat més enllà :policia:
La relació d'en Kaji i l'Ugetsu semblava molt maca a l'inici, però el temps ja les fa aquestes coses. Sort que ja ho han deixat del tot, perquè ja feia temps que aquella relació era tòxica pels dos. Espero que més endavant ens expliquin com li van les coses a l'Ugetsu, que en realitat té la pinta de ser tot un tros de pa :uwu:
Em sembla que en Kaji ja feia temps que n'estava d'en Haruki a més, perquè es feia l'amansit davant seu. No volia que sabés que encara era una mica gamberro xDDD
No sé jo si anirà tot bé amb aquests dos però. En Kaji s'ha declarat molt poc després d'haver solucionat les coses amb l'Ugetsu... Ara, quina declaració. Vull ser un home digne de tu. :illusio: :emocionat: I tot enrojolat, que maco :hihihi:

La nova cançó d'en Mafuyu m'ha semblat molt maca, per cert!
Respon