Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Imatge de perfil de l’usuari
Fansubs.cat
Administrador
Administrador
Missatges: 1139

Girls' Last Tour (versió de WeebLocal)

Missatge Autor: Fansubs.cat

Girls' Last Tour
Versió de WeebLocal

Imatge

Sinopsi:
Entre les desolades restes d'una ciutat que abans era pròspera, només el soroll d'una motocicleta trenca el fred silenci hivernal. Les seves conductores, Chito i Yuuri, són les últims supervivents de la ciutat devastada per la guerra. Buscant menjar en antics emplaçaments militars, les dues noies exploren el món i especulen sobre el vell món per passar el temps. Entre la rauxa de la Yuuri i el seny de la Chito, els seus dies foscos s'il·luminen amb l'alegria de les petites coses.

Mira aquest anime a Fansubs.cat
jumanji
Conill atrevit
Conill atrevit
Missatges: 32
Edat: 37

Re: Girls' Last Tour (versió de WeebLocal)

Missatge Autor: jumanji

Moltes gràcies per aquesta traducció, aquest és un dels millors animes que he vist mai així que m'encantarà seguir-lo ara en català!
KyouChan
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 274
Edat: 54

Missatge Autor: KyouChan

primer capítol: sembla cuqui malgrat la guerra
KyouChan
Panda assidu
Panda assidu

capítol 7. Sí l'anime és tal com diu en Jumanji. (Gràcies Lluís_Cat per dir-me que me'n refiés del seu criteri)
jumanji
Conill atrevit
Conill atrevit
Missatges: 32
Edat: 37

Missatge Autor: jumanji

Moltes gràcies per refiar-te'n! hahahaha

La veritat és que no és per a tothom ni tampoc és fàcil entrar-hi, però val la pena :)
KyouChan
Panda assidu
Panda assidu

Ja ho crec que val la pena!!!!! Tothom que s'hi passi a veure els comentaris per decidir si s'hi llença a la piscina espero que ho faci perquè és un goig!!! Gràcies mil a tothom que ha fet possible que el puguem descobrir i gaudir!!!!!
R.E.M.
Conill atrevit
Conill atrevit
Missatges: 18
Edat: 25

Missatge Autor: R.E.M.

1r capítol. És trista però alhora molt cuca i simpàtica. Les protagonistes em cauen súper bé!
R.E.M.
Conill atrevit
Conill atrevit

Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
capítol 2 - m'encanta veure la manera que es transmet informació del món on existeixen les dues protes. "oh, mira, un peix" = tots (?) els animals aparentment estan extingits? / "els nivells superiors" = al món pre-apocalíptic hi havia... nivells? / a més que les dues protes s'han criat ja en aquest món post-apocalíptic, pel que sembla.

m'ho estic passant molt bé, això sí. m'agrada veure els moments que s'avenen i els moments que es barallen. crec que és un bon reflex de com seria la convivència en una situació semblant.
R.E.M.
Conill atrevit
Conill atrevit

capítol 3: el worldbuilding és molt interessant. m'ha caigut bé el paio dels mapes, llàstima que els ha perdut :(
R.E.M.
Conill atrevit
Conill atrevit

capítols 4-5: el món continua sent SUPER interessant. El concepte de 2 noies que no tenen ni idea de com era el món on viuen és fascinant, i el que ha sortit de la religió pre-apocalíptica també. M'encanten els cucs (déus), em fan molta gràcia cada cop que els veig. I m'agraden els moments petits que van vivint al llarg de la sèrie: l'escena de la música que fan les gotes de l'aigua era preciosa :,,,)
Respon