Tot just has arribat aquí? Doncs llegeix les normes i presenta’t en aquesta secció!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Elwnt_15
Iniciat
Missatges: 13
Edat: 35

Salutacions cordials

Missatge Autor: Elwnt_15

Hola a tothom! Jo sóc l'elwnt i estic molt contenta que s'hagi obert aquest espai.

Imagino que com molts i moltes per aquí, vaig començar a aficionar-me a l'anime amb la programació del 3xl... i d'aquí al manga no hi va haver res. Amb el temps, però, em vaig allunyar de l'afició... fins que farà un parell d'anys vaig topar per casualitat amb el primer capítol de Guardians de la nit a l'SX3. Després de veure'n la primera temporada 5 vegades, vaig descobrir Fansubs.cat : :content: Professo amor etern a Kimetsu per raons que jo mateixa desconec. Recentment he gaudit molt d'Steins;Gate, Summer time renfering, Skip and Loafer... i sóc una gran fan de les obres de Miyazaki. De manga llegeixo gèneres diversos incloent shojo, josei i bl. He començat a estudiar japonès... I ja no em vull allargar més! :policia:

Molt contenta de formar part d'aquesta comunitat!
Merlot
Moderador
Piu-piu
Missatges: 36
Edat: 38
Pronom: Masculí

Re: Salutacions cordials

Missatge Autor: Merlot

Ei, benvinguda! Anima't a escriure tant com vulguis per aquí!

M'ha agradat veure «Skip and Loafer» a la llista! :visca:

Va, una pregunta: vas començar amb el 3XL, però... quin va ser l'anime que més et va enganxar d'aquella època?

A reveure! :bondia:
Elwnt_15
Iniciat

Gràcies @Merlot ! Skip and Loafer és genial... Del 3XL InuYasha sense dubte, i recordo molta adicció a Fruits Basket (l'antiga) i Bleach (aquesta no crec que l'acabi...).
morte
Iniciat
Missatges: 17
Edat: 28

Missatge Autor: morte

Benvingut Elwnt (Podría pronunciar-ho "Elwent"?).
Espero que ens anem veient per aquí, ja que hi sóc... T'agraden els videojocs? A què jugues normalment?
J
Iniciat
Missatges: 12
Edat: 37

Missatge Autor: J

Elwnt_15 ha escrit: 12/05/2025 a les 20:47 Summer time renfering,
Summer Time Render (o Rendering, ho he vist de les dues maneres) és dels millors animes que he vist recentment :amor:
Elwnt_15
Iniciat

J ha escrit: 27/05/2025 a les 07:58 Summer Time Render (o Rendering, ho he vist de les dues maneres) és dels millors animes que he vist recentment :amor:
Em va encantar! agrairé qualsevol recomanació d'animes similars! :cafe:
Elwnt_15
Iniciat

morte ha escrit: 21/05/2025 a les 22:43 Benvingut Elwnt (Podría pronunciar-ho "Elwent"?).
Espero que ens anem veient per aquí, ja que hi sóc... T'agraden els videojocs? A què jugues normalment?
Gràcies pel missatge! M'encanten els videojocs però fa anys i panys que no hi jugo per motius diversos... és una afició a recuperar. Però crec que el meu prefe sempre serà el Final Fantasy IX...
PD. Elwent tal qual, sí!
Merlot
Moderador
Piu-piu
Missatges: 36
Edat: 38
Pronom: Masculí

Missatge Autor: Merlot

Elwnt_15 ha escrit: 01/06/2025 a les 21:51Però crec que el meu prefe sempre serà el Final Fantasy IX...
Ostres, va ser el meu primer Final Fantasy (he jugat al IV, VI, IX i trossets del VII i VIII i el meu preferit sempre serà el IX) i sempre m'ha semblat que està poc valorat... Tot i que potser també hi té a veure la nostàlgia... Fa anys que penso que hi hauria de tornar a jugar. No és el meu videojoc preferit (segurament el Chrono Trigger o el Super Metroid hi passarien per davant), però el tinc molt amunt, així que m'alegro de veure que hi ha més gent amb amor al FFIX per aquí!
Elwnt_15
Iniciat

Merlot ha escrit: 01/06/2025 a les 22:12 Ostres, va ser el meu primer Final Fantasy (he jugat al IV, VI, IX i trossets del VII i VIII i el meu preferit sempre serà el IX) i sempre m'ha semblat que està poc valorat... Tot i que potser també hi té a veure la nostàlgia... Fa anys que penso que hi hauria de tornar a jugar. No és el meu videojoc preferit (segurament el Chrono Trigger o el Super Metroid hi passarien per davant), però el tinc molt amunt, així que m'alegro de veure que hi ha més gent amb amor al FFIX per aquí!
Comparteixo opinió al 100%... És una animalada de joc, amb una història i uns personatges preciosos... poc se'n parla! Vull tornar-hi a jugar algun dia també, aquí veurem com interactua el factor nostàlgia! També va ser el meu primer... després vaig jugar al X, però res a veure.
Respon