Si hi ha cap videojoc que t’ha enganxat o vols criticar el darrer llançament de la teva saga preferida, explica’ns-ho aquí!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Merlot
Moderador
Piu-piu
Missatges: 36
Edat: 38
Pronom: Masculí

Nintendo Switch 2

Missatge Autor: Merlot

Quan la van anunciar vaig pensar de parlar-ne per aquí, però se me'n va anar del cap, així que creo el tema ara.

La consola surt d'aquí a ben poc, algú se la comprarà (o la té reservada ja) de sortida?

Jo, veient el que costa (i sobretot, el que costen els jocs), quan la van anunciar vaig pensar que ja se la podien confitar. Segur que com a bon fan de Nintendo l'acabaré comprant tard o d'hora, però em nego a pagar 90€ pel Mario Kart i 470€ per la consola...
Lluis_Cat
Novell
Mèu
Missatges: 9
Edat: 25
Pronom: Masculí

Re: Nintendo Switch 2

Missatge Autor: Lluis_Cat

La veritat és que estic pelat :felicitat: Ja la Switch 1 no l'he pogut aprofitar tant com voldria perquè em semblaven cars la majoria de jocs, sobretot quan m'agraden first party, que és per això que compro la consola de Nintendo i no per third party. Doncs amb aquests preus nous, si no em faig ric de sobte, m'esperaré uns quants anyets més i no sé ni si això... Fins ara, molts jocs que considero "second party" només eren per consoles i cada cop més per ordinador també. Potser m'hauré d'oblidar de zeldes i marios odyssey :moix:
Nina
Iniciat
Missatges: 24
Edat: 28

Re: Nintendo Switch 2

Missatge Autor: Nina

Jo no tinc cap pla de comprar-me-la de moment. Amb la Switch Light ja en tinc prou per ara i crec que encara em durarà anys. El que sí que estic rumiant és agafar una Steam Deck, perquè el meu ordinador em mira amb odi quan el faig fer funcionar jocs més potents que una VN normaleta. I tampoc m'és gaire còmode jugar per ordinador, jo prefereixo una consola xD.
Respon