Idiocracy

Sinopsi:
En Joe Bauers, un paio normal i corrent, i una prostituta són hibernats com a part d’un experiment militar. Per un error, no són mai descongelats fins que, per accident, es desperten cinc-cents anys després, en un món on la selecció natural ja no ha afavorit als éssers més intel·ligents, perquè els que més es reprodueixen són els més ximples. Això ha fet que la raça humana s’hagi tornat estúpida, ignorant, retardada i, en resum, idiota, de manera que en Joe esdevé l'home més intel·ligent del planeta.
Opinió personal:
Fa anys que la vaig veure i l’altre dia en vam parlar pel xat i vaig pensar que podia ser una excusa per a crear el primer tema al fòrum de Sèries i films no otakus.
Bé, és un film d'humor, però hi traspua una crítica a la humanitat actual que avui dia és força real (per exemple, el president dels Estats Units és un fatxenda). El vaig mirar amb doblatge castellà (malauradament, no s'ha doblat al català) i la veritat és que diria que millora respecte de la versió original en anglès. Fa anys vaig riure força, però ara no sé si riuria tant, perquè és massa real...