Bon dia!
Soc la Nina i tinc 28 anys. Soc molt fan de l'anime, tot i que últimament ja no en miro gaire. Potser són imaginacions meves, però cada temporada sembla que tingui el mateix amb noms diferents. També m'agraden les novel·les visuals i intento llegir-les en japonès per practicar. Em vaig treure el N2 ja fa sis anys més o menys, i cada any dic que ara sí, em posaré a estudiar pel N1, però de moment encara no ha arribat el dia.
Si hagués de recomanar una novel·la visual, no podria, perquè una és molt poc. Les dues de Higurashi i Umineko són molt bones, però llargues, s'ha d'estar mentalitzat. També em va agradar The House in Fata Morgana, però també és llargueta.
Apa, ja ens anirem llegint.
- leohariart
- Iniciat
- Missatges: 10
- Edat: 27
- Pronom: Masculí
Re: Hola hola
Eiii, benvinguda, Nina!
Molts ànims amb l’N1! Jo tinc l’N5 i no aspiro a res més
Concideixo una mica en això que cada temporada sigui més del mateix, però reconec que darrerament Frieren i Diari d’una apotecària m’han retornat una mica les ganes de mirar-ne.
Espero que ens continuem llegint per aquí!
Molts ànims amb l’N1! Jo tinc l’N5 i no aspiro a res més

Concideixo una mica en això que cada temporada sigui més del mateix, però reconec que darrerament Frieren i Diari d’una apotecària m’han retornat una mica les ganes de mirar-ne.
Espero que ens continuem llegint per aquí!
Benvinguda, Nina! Jo aspiro de moment a l'N2, no soc tan valent. Què t'agrada molt molt menjar?
Home, aspirar a l'N2 també és de valents, jo quasi em moro fent l'examen!Lluis_Cat ha escrit: 21/05/2025 a les 23:10 Benvinguda, Nina! Jo aspiro de moment a l'N2, no soc tan valent. Què t'agrada molt molt menjar?
La truita de patates (i ceba evidentment) és un preferit de tota la vida i en menjo molt sovint :)
Espero que siguin més clares que l'anime, perquè quan vaig mirar Umineko no vaig entendre un borrall...Nina ha escrit: 16/05/2025 a les 15:31 Si hagués de recomanar una novel·la visual, no podria, perquè una és molt poc. Les dues de Higurashi i Umineko són molt bones, però llargues, s'ha d'estar mentalitzat.
Força més. No he vist la nova versió de l'anime de Higurashi, però en l'antiga diria que només van animar un parell d'arcs de la història, així que no van ni apropar-se a la part en què comences a tenir prou informació per intentar treure l'entrellat de què està passant.
Doncs em vaig emportar una decepció important i vaig agafar mania a la sèrie. Després vaig descobrir això, que només s'havia animat un tros i que no tenia cap sentit, però hauria preferit saber-ho abans de començar-la.Nina ha escrit: 27/05/2025 a les 10:54 Força més. No he vist la nova versió de l'anime de Higurashi, però en l'antiga diria que només van animar un parell d'arcs de la història, així que no van ni apropar-se a la part en què comences a tenir prou informació per intentar treure l'entrellat de què està passant.
Clar, la gràcia de la VN és que amb cada arc aconsegueixes una miqueta més d'informació i cada vegada vas fent més hipòtesis i teories sobre què passa.
L'anime tampoc em va agradar gaire a mi, però com que me la van recomanar, vaig donar una oportunitat a la VN, i molt millor. Això sí, és llarguíssima i alguns dels protagonistes són unes faves totals.
L'anime tampoc em va agradar gaire a mi, però com que me la van recomanar, vaig donar una oportunitat a la VN, i molt millor. Això sí, és llarguíssima i alguns dels protagonistes són unes faves totals.