HUOLA sóc manolini i se'm donen fatal les presentacions.
Porto quasi tota la vida dins d'internet (chronically online) i m'agrada molt cantar, anar al bosc i jugar a jocs de taula. També m'encanten els musicals i vocaloid en general.
El millor anime del món és Fractale i misteriosament el podeu consumir en català.. Mawaru Penguindrum, Princess tutu(esta en català), Tsuritama, Migi i Dali(esta en català)... d'animes més nous, recomano ULTRA el de Chi: Chikyuu no undo nosequemes. Em solen agradar molt els de comèdia amb tocs seinen pero cada vegada més m'agraden els històrics. (VEASE VINLAND SAGA).
No sé què més dir, gràcies per llegir.
Re: Holi
Encantat de tenir-te per aquí, manolini!
Anar al bosc i jugar a jocs de taula són plans perfectes! Cantar ja no tant, perquè en el meu cas, fa ploure i no és gaire compatible amb les altres dues coses xD
Tothom demana sempre quin és el teu anime preferit, però com que ja ho has dit, faré la pregunta al revés: quin és l'anime que odies amb tota la teva ànima?
Espero que ens continuem llegint per aquí!
Anar al bosc i jugar a jocs de taula són plans perfectes! Cantar ja no tant, perquè en el meu cas, fa ploure i no és gaire compatible amb les altres dues coses xD
Tothom demana sempre quin és el teu anime preferit, però com que ja ho has dit, faré la pregunta al revés: quin és l'anime que odies amb tota la teva ànima?
Espero que ens continuem llegint per aquí!