morte ha escrit: 05/05/2025 a les 11:35M'agradaria un butó de "Comunitat" a la capçalera de la pàgina, per tornar ràpidament al Home
Fet! No ho havia fet abans perquè creia que en mòbils seria de mal encaixar, però hi cap en dues línies, així que no hi he vist problema. He aprofitat també per a afegir-hi les notícies (el gran apartat oblidat de Fansubs.cat, tot i que és el més antic) i la llista de fansubs.
morte ha escrit: 05/05/2025 a les 11:35M'agradaria algunes comandes de teclat, per exemple CTRL + S (Spòiler), CTRL + B (Negreta).
Fet també ja fa uns dies:
- Control+B: Negreta
- Control+I: Cursiva
- Control+U: Subratllat
- Control+L: Enllaç
- Control+S: Espòiler
- Control+G: Imatge
- Control+M: Multimèdia
morte ha escrit: 05/05/2025 a les 11:35M'agradaria que el butó de tornar endarrere del navegador actualitzi l'estat de "llegit" o "no llegit".
Amb això no tinc gaire clar què vols dir... Et refereixes a la icona de llegit dels temes i fòrums? Si és així, seria complicat de fer.
jumanji ha escrit: 06/05/2025 a les 19:48Jo hi afegiria una altra proposta, que he trobat molt a faltar en algun moment, que és una llista d'obres dels fansubs. Sé que ja existeix, però estaria bé poder anar a una sèrie, la que sigui, i que clicant al nom del fansub es pugui accedir al llistat de sèries penjades al web que ha fet aquest fansub. Hi ha fansubs que fan molt bé la seva feina i potser així es consumirien més els seus projectes.
Això seria fàcil de fer, perquè l’opció ja hi és a l’apartat de llista de fansubs, seria únicament enllaçar-hi a la fitxa de cada sèrie (i fer-ho amb una icona que doni clarament a entendre què fa). M’ho anoto per a implementar-ho!
jumanji ha escrit: 06/05/2025 a les 19:48També faria un llistat d'obres que "més han agradat aquest mes", és a dir, que més persones han valorat positivament.
És una bona idea! El problema que hi veig és que no hi ha gaire valoracions per part dels usuaris (perquè tampoc no tenim una barbaritat d'usuaris, principalment). Però me l’anoto també!
Moltes gràcies per aportar idees!