T’agradaria que algun fansub edités alguna obra en concret? Demana-ho aquí!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Merlot
Moderador
Piu-piu
Missatges: 18
Edat: 38
Pronom: Masculí

Què milloraries al web de Fansubs.cat?

Missatge Autor: Merlot

He pensat que estaria bé fer un tema de debat de possibles millores al web de Fansubs.cat. No és pas garantia que s’implementin, però sempre està bé conèixer les necessitats de la gent. Han de ser millores dintre del funcionament del web, és a dir, no s’hi val a dir «subtituleu aquest anime», perquè com sabeu, Fansubs.cat no subtitula res (això ho fan els diferents fansubs).

Començo jo amb un parell d’idees (que segurament acabaré implementant en el futur, però no serà un futur pròxim):
  • Permetre crear diferents llistes d’obres (no només una única llista titulada «La meva llista» com ara, sinó múltiples: «Obres que vull mirar algun dia», «Obres que estic seguint», «Obres que recomanaria», etc.) i, opcionalment, compartir-les.
  • Crear una versió pública i enllaçable (si l’usuari ho vol) del perfil de l’usuari, incloent-hi les obres vistes a Fansubs.cat.
I vosaltres, quines millores proposaríeu? Us llegim!
morte
Iniciat
Missatges: 14
Edat: 28

Re: Què milloraries al web de Fansubs.cat?

Missatge Autor: morte

Les idees que proposes fan molt bona pinta, entro jo amb cosetes més soses:
  • M'agradaria un butó de "Comunitat" a la capçalera de la pàgina, per tornar ràpidament al Home
    Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
    Imatge
  • M'agradaria algunes comandes de teclat, per exemple CTRL + S (Spòiler), CTRL + B (Negreta).
  • M'agradaria que el butó de tornar endarrere del navegador actualitzi l'estat de "llegit" o "no llegit".
De moment tinc aquestes tres, segur que amb el pas del temps se me n'acudeixen més. Aprofito per agrair-te la feina com a programador i administrador de la web, sé que no és fàcil.
jumanji
Iniciat
Missatges: 13
Edat: 36

Re: Què milloraries al web de Fansubs.cat?

Missatge Autor: jumanji

Jo hi afegiria una altra proposta, que he trobat molt a faltar en algun moment, que és una llista d'obres dels fansubs. Sé que ja existeix, però estaria bé poder anar a una sèrie, la que sigui, i que clicant al nom del fansub es pugui accedir al llistat de sèries penjades al web que ha fet aquest fansub. Hi ha fansubs que fan molt bé la seva feina i potser així es consumirien més els seus projectes.

També faria un llistat d'obres que "més han agradat aquest mes", és a dir, que més persones han valorat positivament.
Respon