Tot just has arribat aquí? Doncs llegeix les normes i presenta’t en aquesta secció!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
leohariart
Novell
Holaaaaaaaaa
Missatges: 4
Edat: 27
Pronom: Masculí

Hola em podeu dir Leo o Gib

Missatge Autor: leohariart

Holaaaaaa, soc en Leo, moltes vegades el meu nick d'internet es "Gib"!
M'encanta que hi hagi un fòrum, se'm fa bastant nostàlgic a com era internet abans. Ara tot es molt.. com corporatiu, no sé. Ple d'anuncis i marques, i bots, i IA, jajajaj
Tot i que no hi ha gaire activitat ara mateix aprecio que l'hagueu fet. Espero fer més publicacions :)
Fa un temps que no segueixo activament cap anime perque tinc bastanta feina i alguns dies horaris molt llargs uf :rebentat: L'últim que he vist en emissió es dungeon meshi! El meu nòvio està aprenent català i li costava bastant llegir els subs, però potser així n'aprèn...
Però fansub es la meva pàgina preferida per veure anime!!!! Moltes gràcies per la feina :angel:
Merlot
Moderador
Piu-piu
Missatges: 18
Edat: 38

Re: Hola em podeu dir Leo o Gib

Missatge Autor: Merlot

Eiii, benvingut, Leo/Gib!!

Vinc a fer-te preguntetes: Quin és el teu anime preferit? I... la truita de patata, amb ceba o sense?

Espero que ens continuem llegint per aquí!! :bondia:
morte
Iniciat
Missatges: 14
Edat: 28

Missatge Autor: morte

Benvingut Leo, bon anime el de Dungeon Meshi!
A més a més d'anime, quins altres interessos tens? T'agrada jugar? Quin és l'últim joc que has jugat?
leohariart
Novell
Holaaaaaaaaa

Merlot ha escrit: 06/05/2025 a les 14:21 Eiii, benvingut, Leo/Gib!!

Vinc a fer-te preguntetes: Quin és el teu anime preferit? I... la truita de patata, amb ceba o sense?

Espero que ens continuem llegint per aquí!! :bondia:
Hola Merlot!

El meu preferit.. mmm no sabria dir-te, n'hi ha tants que m'han agradat per uns motius o altres. Però pels que més em va donar en el seu moment van ser Evangelion, FMA:brotherhood, K-ON, DURARARA... També em va donar molt fort per One Piece al 2020-2022, que amb la pandemia em vaig posar al dia (tot i que ara vaig uns quants episodis endarrerit).
El que sí que tinc clar es que avui en dia el meu manga preferit es Atelier of Witch hat. M'hagués encantat anar a la firma de l'autora al Desembre... però just em coincidia amb un viatge i no vaig poder anar al Saló del Manga. Per una vegada que sabia amb antelació que venien dos dels meus autors preferits.. (Tant la Kamome Shirahama com l'Urasawa que també em flipa). :nopotser:

I per a mi la truita amb ceba sempre :illusio:
leohariart
Novell
Holaaaaaaaaa

morte ha escrit: 06/05/2025 a les 15:49 Benvingut Leo, bon anime el de Dungeon Meshi!
A més a més d'anime, quins altres interessos tens? T'agrada jugar? Quin és l'últim joc que has jugat?
Holaaaa Morte, doncs tant hobby com feina faig disfresses de furris i també il.lustració en general, això últim és el q vaig estudiar. :boca:
Potser si es necessites algún dibuix per Fansubs no m'importaria fer-ho de manera voluntaria, si tinc temps es clar, que vaig de bòlit últimament :estirat: :incendi: !
No acostumo a jugar a gaire jocs, peeeerò ara tinc a mitges el monster hunter Wilds :clonc:
Respon