Tot just has arribat aquí? Doncs llegeix les normes i presenta’t en aquesta secció!
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Iniciat
Missatges: 16
Edat: 53

Soc la KyouChan

Missatge Autor: KyouChan

Hola!!!

Primer de tot, gràcies a tots els i les components de Fansubs.cat per aquest web amb un contingut tan cuidat. :matcha:

Les meves sèries preferides venen des del Mazinger Z i 3XL fins el Diari d'una apotecària o Shangri-La o el remake de Rurouni Kenshin passant pel sempre etern One Piece.

Visca l'ànime i visca l'ànime en català!!!!! :si: Moltes gràcies a qui llegeixi això també.
Merlot
Moderador
Piu-piu
Missatges: 18
Edat: 38
Pronom: Masculí

Re: Soc la KyouChan

Missatge Autor: Merlot

Eiii, benvinguda! Ens alegra molt veure una mica d’activitat per aquí! De Mazinger Z a l'apotecària, Déu n’hi do, la trajectòria! Em posaré filosòfic i et faré un parell de preguntes: Què creus que et fa continuar enganxada a l’anime després de tant de temps? No hi ha algun tipus d’història del qual ja estiguis avorrida?

Espero que ens continuem llegint per aquí! :bondia:
morte
Iniciat
Missatges: 14
Edat: 28

Missatge Autor: morte

Benvinguda, espero que ens anem llegint per aquí. Suposo que toca començar a fer les típiques preguntes; La truita de patates amb ceba o sense?
KyouChan
Iniciat

Merlot ha escrit: 29/04/2025 a les 00:56 Eiii, benvinguda! Ens alegra molt veure una mica d’activitat per aquí! De Mazinger Z a l'apotecària, Déu n’hi do, la trajectòria! Em posaré filosòfic i et faré un parell de preguntes: Què creus que et fa continuar enganxada a l’anime després de tant de temps? No hi ha algun tipus d’història del qual ja estiguis avorrida?

Espero que ens continuem llegint per aquí! :bondia:
Mmmm!! La primera pregunta és ben complicada... és clar que no m'agraden tots els ànimes que surten cada temporada, però sempre n'hi han uns quants que m'atrauen prou. Com llegeixo tebeos i còmics des de ben petita (els meus i els del meu pare) el salt al manga va ser fàcil. Una cosa que m'agrada molt són els personatges que no es compliquen o bé els que tenen viatges iniciàtics vitals (Ghibli). Bàsicament, que resolen els seus conflictes. Podria escriure fins a avorrir, però com no cal ho deixo aquí. :llengua:

La segona és més senzilla: els harem, especialment els que no tenen més història que una mena d'acumulació de Pokemon. :dab:

I a tu, quina mena d'ànime t'agrada més?
KyouChan
Iniciat

morte ha escrit: 29/04/2025 a les 08:08 Benvinguda, espero que ens anem llegint per aquí. Suposo que toca començar a fer les típiques preguntes; La truita de patates amb ceba o sense?
La truita de patates sempre amb ceba!!!!! I tu, ets més de slices of life o d'aventures?
Merlot
Moderador
Piu-piu
Missatges: 18
Edat: 38
Pronom: Masculí

Missatge Autor: Merlot

KyouChan ha escrit: 29/04/2025 a les 21:06I a tu, quina mena d'ànime t'agrada més?
Jo he de confessar que darrerament miro poc anime (les darreres sèries que he mirat han estat Frieren i Diari d'una apotecària), però sempre em solen agradar les històries classiquíssimes de romanç. Per contra, estic molt cansat dels isekais, tots acaben sent molt semblants i em fa mandra el concepte. I això que els primers animes que em van introduir al món otaku van ser isekais (Fushigi Yugi i Inuyasha).

KyouChan ha escrit: 29/04/2025 a les 21:10La truita de patates sempre amb ceba!!!!!
Gràcies, em caus bé xD
J
Novell
Missatges: 7
Edat: 37

Missatge Autor: J

A mi em passa el mateix amb els isekais, i mira que n'hi ha que segur que m'agradarien, però em fan mandra sobretot perquè se'ls hi ha anat una mica de les mans i cada vegada les premisses són més absurdes. De tota manera, revisant-ho ara, ens trobem que molts mangues antics que ens agradaven ara es consideren isekais, així que ja m'és igual tot xD.

@KyouChan Els harems com a col·lecció de pokémon em fan veure completament diferent el gènere, tu.
morte
Iniciat
Missatges: 14
Edat: 28

Missatge Autor: morte

KyouChan ha escrit: 29/04/2025 a les 21:10 La truita de patates sempre amb ceba!!!!! I tu, ets més de slices of life o d'aventures?
Uff, pregunta díficil, però crec que si he de triar em quedo amb animes d'aventures.
KyouChan
Iniciat

Merlot ha escrit: 29/04/2025 a les 21:25 Jo he de confessar que darrerament miro poc anime (les darreres sèries que he mirat han estat Frieren i Diari d'una apotecària), però sempre em solen agradar les històries classiquíssimes de romanç. Per contra, estic molt cansat dels isekais, tots acaben sent molt semblants i em fa mandra el concepte. I això que els primers animes que em van introduir al món otaku van ser isekais (Fushigi Yugi i Inuyasha).

Tens raó amb els isekai i renaixements. N'hi ha que són la recòpia de la recòpia i fan venir la sensació que no calien. Bé, és que prefereixo els que em sorprenen. N'hi ha un que segurament faran la segona temporada a l'estiu en què el renaixement és a una màquina expenedora que em fa petar de riure per la fumada.

Com a romanç modern, potser t'agrada El recinte blau (si és que et va agradar Kimagure Orange Road).

Gràcies, em caus bé xD
Tu a mi també (encara que no tingui a veure amb la truita de patates). Gràcies per aquest espai. Gràcies per la iniciativa i per tota la feina (tanta i de tanta qualitat!!!) que feu per aquesta llengua nostra tan bonica.
KyouChan
Iniciat

J ha escrit: 29/04/2025 a les 23:07 A mi em passa el mateix amb els isekais, i mira que n'hi ha que segur que m'agradarien, però em fan mandra sobretot perquè se'ls hi ha anat una mica de les mans i cada vegada les premisses són més absurdes. De tota manera, revisant-ho ara, ens trobem que molts mangues antics que ens agradaven ara es consideren isekais, així que ja m'és igual tot xD.
Hahaha!!! Sí que n'hi ha que són molt repetitius, però també n'hi han que els trobo en la línia entre irònics amb el gènere i fumada total. No ho sé, però els de (és un nou gènere ja???) renaixement en villana són droga dura per mi. A mi també en confon la classificació i la seva capacitat de transformació....
Respon