Tot just has arribat aquí? Doncs llegeix les normes i presenta’t en aquesta secció!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
jumanji
Iniciat
Missatges: 13
Edat: 36

Soc en jumanji

Missatge Autor: jumanji

Bon dia companys! Doncs jo estic encantat que existeixi aquest fòrum, aviam si l'omplim d'activitat. :xarrupa:

Per part meva vaig començar amb això del manga i de l'anime de ben petit i tant de bo quan era adolescent haver tingut un web com aquest per veure sèries i llegir mangues amb tanta facilitat, sense anuncis ni esperes. Soc de l'època de Megavideo, capítols pixel·lats de Naruto i subtítols de colors plens de faltes (en correcte mexicà, suposo), així que us podeu imaginar els anys que dec tindre.

Soc molt fan de moltes coses, però no puc dir que tingui una afició particular i exclusiva per cap obra ni per cap autor, sinó que soc un d'aquests tastaolletes que tan aviat mira Wind Breaker com Honey Lemon Soda com Bola de Drac Daima. Per cert, si voleu xafardejar, aquest és el meu perfil a Whakoom. Anem xerrant!
Merlot
Moderador
Piu-piu
Missatges: 18
Edat: 38
Pronom: Masculí

Re: Soc en jumanji

Missatge Autor: Merlot

Ep, benvingut! Ostres, quins records això de Megavideo, i quin drama que va ser quan va tancar i es van perdre un munt de coses que mai més s’han pogut recuperar (estic pensant en capítols de fansubs antics, per exemple).

Espero que ens anem llegint per aquí! :bondia:
J
Novell
Missatges: 7
Edat: 37

Missatge Autor: J

Jo encara tinc al cap la cançó de Megaupload.
KyouChan
Iniciat
Missatges: 15
Edat: 53

Missatge Autor: KyouChan

També agraeixo molt aquest web i aquest fòrum. És un gust poder parlar amb més persones que els hi agrada aquest món i que no se'm quedin flipant. Megaupload i Series Yonkis ens van alegrar molts anys. HI havia una altra web que tenia un nom molt pirata... ja no la recordo. Bé, tenir-ne una en la nostra llegua és la felicitat màxima a la que no pensava que hi pogués arribar. GRÀCIES FANSUBS!!!!
Respon