Tot just has arribat aquí? Doncs llegeix les normes i presenta’t en aquesta secció!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Lluis_Cat
Novell
Mèu
Missatges: 2
Edat: 25
Pronom: Masculí

Mèu

Missatge Autor: Lluis_Cat

Marramèu, no endevinaríeu mai com em dic. Soc aquí per certs contactes i és possible o no que hagi traduït alguna sèrie d'aquí (mireu Given i Kimi ni Todoke, ara).

Últimament, jugo més a videojocs que no pas mirar anime, però normalment sempre m'han agradat els de fantasia i els d'amor. I si tot està combinat, millor que millor. És per això que m'he enganxat molt a manhwes coreans que tracten sobre una noble que es reencarna i és molt badass.
També vull que em mireu als ulls i digueu tots: jugaré als Trails, a tots i sense cap excepció. Exacte, Trails o 軌跡 és la millor sèrie de videojocs RPG que ha existit mai. Comenceu pel Trails in the Sky FC o el remake que arribarà aquest setembre, m'ho agraireu. De res. Ara mateix estic viciat a l'Oblivion Remastered i al Rune Factory 5.

Apa, bon vent i barca nova.
Merlot
Moderador
Piu-piu
Missatges: 18
Edat: 38

Re: Mèu

Missatge Autor: Merlot

Mèuvingut!
Lluis_Cat ha escrit: 29/04/2025 a les 13:00(mireu Given i Kimi ni Todoke, ara).
Tinc pendent Kimi ni Todoke, però ara ara... no serà xD

Lluis_Cat ha escrit: 29/04/2025 a les 13:00És per això que m'he enganxat molt a manhwes coreans que tracten sobre una noble que es reencarna i és molt badass.
Quins recomanaries més? :mirada: Tot i que reconec que em fan una mica de mandra els isekais, està molt gastat el tema ja...

En fi, espero que ens anem llegint per aquí!
morte
Iniciat
Missatges: 14
Edat: 28

Missatge Autor: morte

Benvingut Marc, espero que ens anem llegint per aquí, ara que dius que jugues més a videojocs: Quina és la teva opinió sobre el nou remake de Oblivion?
Lluis_Cat
Novell
Mèu
Missatges: 2
Edat: 25

Missatge Autor: Lluis_Cat

Merlot ha escrit: 29/04/2025 a les 13:39 Quins recomanaries més? :mirada:
La veritat és que tinc una memòria de Dory. Alguns apuntats que tinc acabats amb bona nota: Concubine Walkthrough, I was tricked into this fake marriage, The 101st heroine, As you Wish Prince, Survive as the hero’s wife.
Que estigui llegint ara i bons: Baroness goes on Strike, The Remarreid Empress i Raising a Sacrifice (aquest últim és tan bo però està com en hiatus de fa molt de temps ;__;)
morte ha escrit: 29/04/2025 a les 18:48 Quina és la teva opinió sobre el nou remake de Oblivion?
Doncs està molt bé, el joc és una passada com sempre ho ha sigut. El problema: té molts bugs (en tinc dos de recurrents: l'encanteri de fer llum no funciona si no et poses en 3a persona i quan et fan no sé quin encanteri que et fan caure el teu personatge de sobte té la vista com molt amunt com si fos gegant) i em crasheja de tant en tant.
Respon