Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Fansubs.cat
Administrador
Missatges: 1041

Made in Abyss (versió de Lluna Plena no Fansub)

Missatge Autor: Fansubs.cat

Made in Abyss
Versió de Lluna Plena no Fansub

Imatge

Sinopsi:
A l'extrem oriental del món hi ha una cavitat enorme, anomenada Abís, on viuen misterioses criatures i descansen relíquies d'antigues civilitzacions. La Riko vol ser com la seva mare, una dels xiulets blancs més famosos que exploren l'Abís i de qui fa temps que ningú no sap res. És per això que decideix emprendre un viatge cap a les profunditats de l'Abís. L'acompanya en Reg, un autòmat que la Riko troba en una expedició i que com que no recorda res del seu passat, vol conèixer d'on ha vingut i per què, unes preguntes que semblen lligades a l'Abís.

Mira aquest anime a Fansubs.cat
Deumilanys
Iniciat
Missatges: 12
Edat: 25

Re: Made in Abyss (versió de Lluna Plena no Fansub)

Missatge Autor: Deumilanys

Boníssima
Mme87
Novell
Missatges: 2
Edat: 37

Missatge Autor: Mme87

Estèticament sembla una sèrie infantil, però a mesura que va avançant es torna molt dura...
És una molt bona sèrie (trama, colors, ambientació, etc.) llàstima que passa molt temps entre temporada i temporada, però 100% recomanable (si es té estómac).
J
Novell
Missatges: 7
Edat: 37

Missatge Autor: J

Jo l'he deixat precisament perquè no tinc estómac. La sèrie està molt bé, els misteris de l'abís em resulten molt interessants i misteriosos, però no he pogut suportar veure patir de forma tan gràfica éssers com nens i, sobretot, animals.
Respon