Bé, aquest és el primer missatge a la comunitat, però la veritat és que abans d’aquest ja n’he escrit molts. Simplement, els anteriors han estat esborrats perquè eren de prova. I és que sóc qui porta el web de Fansubs.cat a nivell tècnic. Crec que ara la comunitat ja està prou madura per a començar a publicar-hi missatges... i aquest és el primer!
Em presento: em diuen Merlot i tinc 38 anys, però fa molts anys que sóc dins d’aquest món fansubaire. Si bé darrerament ja no consumeixo gaire contingut, de tant en tant cau algun anime o manga. El meu preferit ja té molts anys, però és Clannad (especialment l'After Story). I de l’època del 3XL, segurament el que més em va agradar seria Els dotze regnes (tot i que el vaig veure força anys més tard). També em considero força fan dels videojocs retro i, com veieu, en el meu temps lliure em dedico a programar coses de Fansubs.cat per tal de donar més visibilitat al contingut dels fansubs en català.
No m’allargo més, que si no, no em llegirà ningú. Espero que la resta també us animeu a escriure la vostra presentació i que doneu vida a la comunitat!
Re: Bon dia, sóc en Merlot!
Bon dia i moltes gràcies per la teva feinada com a administrador de la comunitat!
Bon dia! Bonissim anime Clannad, la veritat, tan de bo tornar als temps de quan miràvem clannad i ens posavem a plorar com unes magdelenes. I moltes gràcies per la feina feta (i la que queda per fer :p )
Bon dia! Doncs jo no he vist mai Clannad! La recomanaríeu avui dia? O ja s'han fet altres coses similars i que li donen 30 voltes?
Clannad recomanadíssima! De similars potser et recomanaria Little Busters o Ano Hana.jumanji ha escrit: 17/04/2025 a les 09:12 Bon dia! Doncs jo no he vist mai Clannad! La recomanaríeu avui dia? O ja s'han fet altres coses similars i que li donen 30 voltes?