Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Merlot
Moderador
Piu-piu
Missatges: 18
Edat: 38
Pronom: Masculí

Quin és el teu anime preferit?

Missatge Autor: Merlot

Estaria bé veure quins són els animes preferits de la gent que tenim a la comunitat.

Començo jo, i ho faig dubtant, així que diré els dos: per una banda, la meva sèrie preferida és Clannad: After Story. Crec que és la sèrie que més m’ha fet plorar. La primera temporada de Clannad és un anime d’institut força normalet, però a la segona et clava ganivetades al cor. Espero que algun dia algú la subtituli en català :llagrimes:

D’altra banda, el meu film preferit diria que és Els nens llop Ame i Yuki (també conegut com a Wolf Children). Molt bonic en tots els aspectes. I aquest està disponible en català, subtitulat per @Lluna Plena no Fansub! Aquí el teniu: Els nens llop Ame i Yuki.

I doncs, quin és el teu anime preferit? Et llegim :xarrupa:
J
Novell
Missatges: 7
Edat: 37

Re: Quin és el teu anime preferit?

Missatge Autor: J

Hmmm... Ja dic ara que soc incapaç de triar-ne un.

Els que recordo amb més estima, o que m'han impactat més (deixant de banda els shonens típics com Bola de Drac, Detectiu Conan, One Piece o Naruto) són: Charlotte, Kaiji, Hunter x Hunter, Lovely Complex, Shinobi no Itokki i la primera temporada de Rànking de reis. De pel·lis, hi ha "La noia que saltava a través del temps", "Una nit de tempesta" i, sorprenentment, l'última pel·li de la Doremi, que va apel·lar tant a la nostàlgia de la meva generació (tot i no haver vist la sèrie) que em va guanyar molt de pressa.
Merlot
Moderador
Piu-piu
Missatges: 18
Edat: 38
Pronom: Masculí

Re: Quin és el teu anime preferit?

Missatge Autor: Merlot

J ha escrit: 07/04/2025 a les 10:49Una nit de tempesta
He de confessar que també és de les meves preferides! Ara m’han vingut ganes de tornar-la a mirar...
Respon