Ets més de llegir? Aquí pots compartir la teva opinió sobre qualsevol manga, manhua, manhwa o novel·la lleugera!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Fansubs.cat
Administrador
Missatges: 1041

Bandera blava (versió de Fansubs Salōu)

Missatge Autor: Fansubs.cat

Bandera blava
Versió de Fansubs Salōu

Imatge

Sinopsi:
Al seu darrer any d'institut, en Taichi Ichinose es troba compartint classe amb el seu amic de la infància que alhora és molt popular. En Touma Mita és, alhora, l'objectiu de la Futaba Kuze, una noia amb qui en Taichi comença a interactuar.

Llegeix aquest manga a Fansubs.cat
shira-chan
Novell
Missatges: 7
Edat: 38

Re: Bandera blava (Fansubs Salōu)

Missatge Autor: shira-chan

Moltes gràcies per fer aquest manga! És dels que més m'han arribat al cor!
El dibuix dels personatges m'encanta, és molt diferent en cadascun, els caràcters ben dibuixats i el sentiment que transmet molt intens.
Gràcies també per portar aquest ritme de creuer! Es fa molt agradable de seguir.
Fansubs Salōu
Fansub
Missatges: 4

Missatge Autor: Fansubs Salōu

shira-chan ha escrit: Moltes gràcies per fer aquest manga! És dels que més m'han arribat al cor!
El dibuix dels personatges m'encanta, és molt diferent en cadascun, els caràcters ben dibuixats i el sentiment que transmet molt intens.
Gràcies també per portar aquest ritme de creuer! Es fa molt agradable de seguir.
Moltes gràcies pel comentari! La idea és acabar la sèrie tan aviat com sigui possible, així que qualsevol interacció dona ànims!
kimiuno
Novell
Missatges: 2
Edat: 24

Missatge Autor: kimiuno

Bona feina!
Respon