Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Fansubs.cat
Administrador
Missatges: 1041

Mieruko-chan (versió d’AniMugen Fansub)

Missatge Autor: Fansubs.cat

Mieruko-chan
Versió d’AniMugen Fansub

Imatge

Sinopsi:
Un dia, Miko de sobte va començar a veure éssers grotescs que la resta no podia. La seua resposta no va ser córrer ni enfrontar-se a ells, sinó fer tot el possible per a ignorar-los. Podrà mantenir la calma i continuar el seu dia a dia mentre que està rodejada de monstres terrorífics?

Mira aquest anime a Fansubs.cat
SrPingüí
Novell
Missatges: 3
Edat: 32

Re: Mieruko-chan (AniMugen Fansub)

Missatge Autor: SrPingüí

M'ha ben atrapat, moltes gràcies per els subtítols!
AniMugen Fansub
Fansub
Missatges: 10

Missatge Autor: AniMugen Fansub

SrPingüí ha escrit: M'ha ben atrapat, moltes gràcies per els subtítols!
De res, a tu per haver vist la meua versió. La veritat és que és una pena que esta sèrie haja passat prou desapercebuda perquè és molt bona
Rem
Novell
Missatges: 3
Edat: 24

Missatge Autor: Rem

AAAAAAAAAAAAAAAH! M'ho he passat molt bé mirant-la! La tenia a la llista i l'altre dia vaig veure que s'havia traduït. És una sèrie fantàstica! Moltes gràcies per fer-la, AniMugen :D
AniMugen Fansub
Fansub
Missatges: 10

Missatge Autor: AniMugen Fansub

Rem ha escrit: AAAAAAAAAAAAAAAH! M'ho he passat molt bé mirant-la! La tenia a la llista i l'altre dia vaig veure que s'havia traduït. És una sèrie fantàstica! Moltes gràcies per fer-la, AniMugen :D
Moltes gràcies a tu per haver-la vist. M'alegra molt que t'haja agradat tant com a mi fer-la.
Respon