Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Fansubs.cat
Administrador
Missatges: 1041

La núvia del Magus (versió de Lluna Plena no Fansub)

Missatge Autor: Fansubs.cat

La núvia del Magus
Versió de Lluna Plena no Fansub

Imatge

Sinopsi:
La Chise Hatori és una noia japonesa de 15 anys, abandonada pels seus pares i menyspreada per tothom per la seva conducta estranya, causada per la seva facultat de sentir els esperits que no li deixa tenir una vida normal.

Sola i desesperada, s'entrega a una subhasta per tal de trobar un lloc on viure. Pel que es veu, la Chise és un <i>sleigh beggy</i>, un ésser ple de màgia de gran vàlua, i acaba essent venuda per 5 milions de lliures a un misteriós emmascarat. El seu propietari és l'Elias Ainsworth, un Magus semihumà que li dona la llibertat i l'acull com a aprenenta de maga a la seva casa rural a Anglaterra, a una regió plena de fades i éssers fantàstics. Com a aprenent i núvia del Magus, la Chise anirà aprenent a viure i conviure amb els seus poders i limitacions.

Mira aquest anime a Fansubs.cat
Dyn3
Novell
Missatges: 6
Edat: 33

Re: La núvia del Magus (Lluna Plena no Fansub)

Missatge Autor: Dyn3

La segona temporada té un to més típic amb una acció que passa a un institut ple de conspiracions, etc. Però la primera temporada té una varietat de localitzacions, aire màgic i nostàlgic que la fan molt especial.
merla
Novell
Missatges: 8
Edat: 50

Missatge Autor: merla

M'encanta aquesta primera temporada. ^_^
Maríaa
Novell
Missatges: 3
Edat: 16

Missatge Autor: Maríaa

Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
Aquesta temporada em recorda a la meva infància amb Harry Potter té molts aspectes semblans a la segona i tercera película en concret. Tot i així es espectacular i ple de sorpreses.
Respon