Drop al quart episodi, si no recordo malament.
Un amor, això sí.
- fa 42 minuts
- Fòrum: Anime
- Tema: Les gals poden ser bones amb un otaku?! (versió d’AniMugen Fansub)
- Respostes: 20
- Ahir a les 01:13
- Fòrum: Anime
- Tema: Fumant darrere del supermercat amb tu (versió d’Angelote no Fansub)
- Respostes: 17
Re: Fumant darrere del supermercat amb tu (versió d’Angelote no Fansub)
Qui més es mira aquest Anime mentre fuma?
- Ahir a les 01:11
- Fòrum: Música
- Tema: BSO Anime: Openings, Endings, Official MVs, Episode Inserted Songs I El Que Calgui.
- Respostes: 5
Re: BSO Anime: Openings, Endings, Official MVs, Episode Inserted Songs I El Que Calgui.
Els xats en viu m'estressen.
Ja passaré a saludar un dia.
Ja passaré a saludar un dia.
- 08/06/2026 a les 15:31
- Fòrum: Anime
- Tema: Kill Blue (versió de Fansubs Salōu)
- Respostes: 17
Re: Kill Blue (versió de Fansubs Salōu)
Amb la quantitat d'hormones que segreguen els cossos adol·lescents continuament...
... i ell no pot ni tan sols tocar-se a sí mateix.
Seria un delicte.
Al final acabarà malalt.
... i ell no pot ni tan sols tocar-se a sí mateix.
Seria un delicte.
Al final acabarà malalt.
- 07/06/2026 a les 17:14
- Fòrum: Música
- Tema: BSO Anime: Openings, Endings, Official MVs, Episode Inserted Songs I El Que Calgui.
- Respostes: 5
Re: BSO Anime: Openings, Endings, Official MVs, Episode Inserted Songs I El Que Calgui.
Vaig amb retard.
Em va costar de decidir els millors de la temporada passada.
De fet, no en trec l'aigua clara.
Excepcionalment, avui penjaré més d'un vídeo al mateix post i em poso amb la temporada en curs.
Aquests són els meus Top-3 candidats de Millor OP de la Temporada Anime Hivern 2025/6 ...
Em va costar de decidir els millors de la temporada passada.
De fet, no en trec l'aigua clara.
Excepcionalment, avui penjaré més d'un vídeo al mateix post i em poso amb la temporada en curs.
Aquests són els meus Top-3 candidats de Millor OP de la Temporada Anime Hivern 2025/6 ...
- 06/06/2026 a les 20:17
- Fòrum: Anime
- Tema: Blue Lock (versió de Fansubs Salōu)
- Respostes: 9
Re: Blue Lock (versió de Fansubs Salōu)
Els sketchos post-crèdits donen per a fer una sèrie spin-off.
Seria més entretinguda que l'especial d'en Nagi.
Seria més entretinguda que l'especial d'en Nagi.
- 06/06/2026 a les 15:57
- Fòrum: Anime
- Tema: Fumant darrere del supermercat amb tu (versió d’Angelote no Fansub)
- Respostes: 17
Re: Fumant darrere del supermercat amb tu (versió d’Angelote no Fansub)
He actualitzat els noms dels capítols.
Ja que quan els vaig pujar ahir, a Crunchyroll encara no havien posat els noms dels capítols i vaig posar els del manga (La primera cigarreta, la segona cigarreta i així tots).
El que facis em semblarà bé.
Però consti que els títols del Manga (per a mi ...
- 06/06/2026 a les 15:34
- Fòrum: Anime
- Tema: L'Atelier dels Barrets Punxeguts (versió d’oreneta lliure)
- Respostes: 38
Re: L'Atelier dels Barrets Punxeguts (versió d’oreneta lliure)
No m'ha agradat la miradeta que li clavava en Qifrey a l'esquena del mosso ArgentEyes al port.
Gens ni mica, no m'ha agradat.
Si jo fos ell, haguès notat una picor al clatell i tot.
De fet...
...heu notat que en aquell precís moment en Tartah S'HA GRATAT EL CLATELL?
Repeteixo: L'autor no dona ...
Gens ni mica, no m'ha agradat.
Si jo fos ell, haguès notat una picor al clatell i tot.
De fet...
...heu notat que en aquell precís moment en Tartah S'HA GRATAT EL CLATELL?
Repeteixo: L'autor no dona ...
- 05/06/2026 a les 12:46
- Fòrum: Anime
- Tema: Fumant darrere del supermercat amb tu (versió d’Angelote no Fansub)
- Respostes: 17
Re: Fumant darrere del supermercat amb tu (versió d’Angelote no Fansub)
Desprès de veure el primer episodi complert, actualitzo el meu comentari anterior:
Aquest Anime té la meva aprovació encara que ningú tornin a encendre una sola cigarreta en cap demés episodi.
Aquest Anime té la meva aprovació encara que ningú tornin a encendre una sola cigarreta en cap demés episodi.
- 05/06/2026 a les 12:02
- Fòrum: Anime
- Tema: Fumant darrere del supermercat amb tu (versió d’Angelote no Fansub)
- Respostes: 17
Re: Fumant darrere del supermercat amb tu (versió d’Angelote no Fansub)
Atorgo aquest Anime la meva aprovació.
I encenc una cigarreta per a celebrar-ho.
I encenc una cigarreta per a celebrar-ho.