Autor: El Hespíritu
fa 42 minuts
Fòrum: Anime
Tema: Les gals poden ser bones amb un otaku?! (versió d’AniMugen Fansub)
Respostes: 20

Re: Les gals poden ser bones amb un otaku?! (versió d’AniMugen Fansub)

Drop al quart episodi, si no recordo malament.
Un amor, això sí.
Autor: El Hespíritu
08/06/2026 a les 15:31
Fòrum: Anime
Tema: Kill Blue (versió de Fansubs Salōu)
Respostes: 17

Re: Kill Blue (versió de Fansubs Salōu)

Amb la quantitat d'hormones que segreguen els cossos adol·lescents continuament...
... i ell no pot ni tan sols tocar-se a sí mateix.
Seria un delicte.
Al final acabarà malalt.
Autor: El Hespíritu
07/06/2026 a les 17:14
Fòrum: Música
Tema: BSO Anime: Openings, Endings, Official MVs, Episode Inserted Songs I El Que Calgui.
Respostes: 5

Re: BSO Anime: Openings, Endings, Official MVs, Episode Inserted Songs I El Que Calgui.

Vaig amb retard.
Em va costar de decidir els millors de la temporada passada.
De fet, no en trec l'aigua clara.
Excepcionalment, avui penjaré més d'un vídeo al mateix post i em poso amb la temporada en curs.

Aquests són els meus Top-3 candidats de Millor OP de la Temporada Anime Hivern 2025/6 ...
Autor: El Hespíritu
06/06/2026 a les 20:17
Fòrum: Anime
Tema: Blue Lock (versió de Fansubs Salōu)
Respostes: 9

Re: Blue Lock (versió de Fansubs Salōu)

Els sketchos post-crèdits donen per a fer una sèrie spin-off.
Seria més entretinguda que l'especial d'en Nagi.
Autor: El Hespíritu
06/06/2026 a les 15:57
Fòrum: Anime
Tema: Fumant darrere del supermercat amb tu (versió d’Angelote no Fansub)
Respostes: 17

Re: Fumant darrere del supermercat amb tu (versió d’Angelote no Fansub)


He actualitzat els noms dels capítols.
Ja que quan els vaig pujar ahir, a Crunchyroll encara no havien posat els noms dels capítols i vaig posar els del manga (La primera cigarreta, la segona cigarreta i així tots).

El que facis em semblarà bé.
Però consti que els títols del Manga (per a mi ...
Autor: El Hespíritu
06/06/2026 a les 15:34
Fòrum: Anime
Tema: L'Atelier dels Barrets Punxeguts (versió d’oreneta lliure)
Respostes: 38

Re: L'Atelier dels Barrets Punxeguts (versió d’oreneta lliure)

No m'ha agradat la miradeta que li clavava en Qifrey a l'esquena del mosso ArgentEyes al port.
Gens ni mica, no m'ha agradat.
Si jo fos ell, haguès notat una picor al clatell i tot.

De fet...

...heu notat que en aquell precís moment en Tartah S'HA GRATAT EL CLATELL?

Repeteixo: L'autor no dona ...
Autor: El Hespíritu
05/06/2026 a les 12:46
Fòrum: Anime
Tema: Fumant darrere del supermercat amb tu (versió d’Angelote no Fansub)
Respostes: 17

Re: Fumant darrere del supermercat amb tu (versió d’Angelote no Fansub)

Desprès de veure el primer episodi complert, actualitzo el meu comentari anterior:

Aquest Anime té la meva aprovació encara que ningú tornin a encendre una sola cigarreta en cap demés episodi.
Autor: El Hespíritu
05/06/2026 a les 12:02
Fòrum: Anime
Tema: Fumant darrere del supermercat amb tu (versió d’Angelote no Fansub)
Respostes: 17

Re: Fumant darrere del supermercat amb tu (versió d’Angelote no Fansub)

Atorgo aquest Anime la meva aprovació.
I encenc una cigarreta per a celebrar-ho.