Re: Tu i jo som pols oposats (versió de Sally)
Nuuuuu ja els trobo a faltar!! T-T M'abocaré al manga amb tota la desesperació!
- Jurassic_drapaire
- Gat viu

- Missatges: 127
- Edat: 22
- Pronom: Masculí
Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
NOOOOO!!!
NINGÚ M'HAVIA ADVERTIT QUE NO HI HAVIA RES MÉS PER ADAPTAR!!!
tenía la falsa il·lusió de veure tota la etapa següent de la Uni
NINGÚ M'HAVIA ADVERTIT QUE NO HI HAVIA RES MÉS PER ADAPTAR!!!
tenía la falsa il·lusió de veure tota la etapa següent de la Uni
- El Hespíritu
- Panda assidu

- Missatges: 314
- Edat: 59
La precissió i harmonia amb que l'autora desplega el punt de vista del personatge des de la introspecció i el monòleg intern...
No és gens senzill.
Si imposes una narració racional amb plantejament, nus i conclussió la cosa queda totalment falsa: els monòlegs interns que mantenim amb nosaltres mateixos rarament són racionals i no segueixen un fil conductor.
Passa que si vols ser totalment fidel a la realitat el que es trasllada a pantalla (o paper) és un seguit de desbarrades random que costen de seguir.
Aquí l'autora tria el camí de la narració racional però mira d'escriure'l amb una estructura i un to que encaixi amb el que serien desbarrades random.
Ho clava.
I EL MILLOR DE TOT ÉS QUE NO ÉS RES MÉS QUE UN PUNYETERO RECAP.
UN RECAP DE L'EPISODI 1 DE LA PRIMERA TEMPORADA.
Geni.
No és gens senzill.
Si imposes una narració racional amb plantejament, nus i conclussió la cosa queda totalment falsa: els monòlegs interns que mantenim amb nosaltres mateixos rarament són racionals i no segueixen un fil conductor.
Passa que si vols ser totalment fidel a la realitat el que es trasllada a pantalla (o paper) és un seguit de desbarrades random que costen de seguir.
Aquí l'autora tria el camí de la narració racional però mira d'escriure'l amb una estructura i un to que encaixi amb el que serien desbarrades random.
Ho clava.
I EL MILLOR DE TOT ÉS QUE NO ÉS RES MÉS QUE UN PUNYETERO RECAP.
UN RECAP DE L'EPISODI 1 DE LA PRIMERA TEMPORADA.
Geni.
He tornat a veure el primer capítol de la primera temporada, després d'haver vist tota la sèrie, culpa de @El Hespíritu, i és una punyetera passada.
La presentació dels personatges, el muntatge de l'opening i l'ending, tot, es conté a si mateix. Les sensacions, les personalitats, tot ja hi és i m'encanta. I les imatges inicials presentant la Suzuki-mira-que-n'ets-de-ràpida [Corre a la velocitat de la llum. Ets la Suzuki, no?
] són precioses. Veure'l sabent-ne la història ha sigut impressionant. És com un calidoscopi, o nines russes, no ho sé... estic massa emocionada... Crec que tinc síndrome d'abstinència emocional per la seva finalització...

La presentació dels personatges, el muntatge de l'opening i l'ending, tot, es conté a si mateix. Les sensacions, les personalitats, tot ja hi és i m'encanta. I les imatges inicials presentant la Suzuki-mira-que-n'ets-de-ràpida [Corre a la velocitat de la llum. Ets la Suzuki, no?