Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Imatge de perfil de l’usuari
arnau_u
Conill atrevit
Conill atrevit
que hi ha mestre? feliç sant jordi
Missatges: 20
Edat: 22
Pronom: Masculí

Re: Tu i jo som pols oposats (versió de Sally)

Missatge Autor: arnau_u

Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
Necessito que al Yamada i a la Nishi els hi vagi bé :')
Imatge de perfil de l’usuari
arnau_u
Conill atrevit
Conill atrevit
que hi ha mestre? feliç sant jordi
Missatges: 20
Edat: 22
Pronom: Masculí

Re: Tu i jo som pols oposats (versió de Sally)

Missatge Autor: arnau_u

que valent es en Yamada ^^
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop imponent
Llop imponent
Missatges: 1069
Edat: 54

Re: Tu i jo som pols oposats (versió de Sally)

Missatge Autor: KyouChan

Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
ainx..... que no li agrada destacar i per no voler fer-ho és quan més ho ha fet.... ja és així la vida, que com menys volem una cosa més fem per anar-hi de cap. Moltes gràcies!!!!!!
Imatge de perfil de l’usuari
Nina
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 418
Edat: 29
Pronom: Femení

Re: Tu i jo som pols oposats (versió de Sally)

Missatge Autor: Nina

Ha arribat el típic episodi de l'excursió escolar! Que desaprofitat aquest parc d'atraccions, han pujat a ben poques atraccions! I aix, la Nishi m'ha semblat extra bleda avui, potser perquè feia temps que no la veia.
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop imponent
Llop imponent
Missatges: 1069
Edat: 54

Re: Tu i jo som pols oposats (versió de Sally)

Missatge Autor: KyouChan

oooohhhhh!!! ja s'ha acabat una de les sèries més tendres!!!! ja en vindran més!!!! xDDDD moltes gràcies!!!!!!
Imatge de perfil de l’usuari
Nina
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 418
Edat: 29
Pronom: Femení

Re: Tu i jo som pols oposats (versió de Sally)

Missatge Autor: Nina

Doncs s'ha acabat! Ha sigut una sèrie molt divertida! M'agrada molt la relació d'en Tani i la Suzuki. És molt positiva i es nota que han tingut molts bons exemples de comunicació! M'he quedat amb ganes de veure més coses d'en Taira i l'Azuma però!
Imatge de perfil de l’usuari
El Hespíritu
Gat viu
Gat viu
Missatges: 215
Edat: 59

Re: Tu i jo som pols oposats (versió de Sally)

Missatge Autor: El Hespíritu

L'Anime es diu Koori no Jouheki, actualment en emissió. L'estic seguint amb subs Eng.
Quan he vist això a l'episodi 5, m'ha fotut un ensurt i tot.

Ho deixo aquí, sense donar explicacions.

Investigueu.

Imatge

Imatge
Respon