Pàgina 4 de 4

Re: El noi en què estava interessada no era en cap cas un noi (versió de Fansubs Salōu)

Publicat: 04/05/2026 a les 15:43
Autor: KyouChan
uix!!! malentès a la vista? problema real?... ja veurem més endavant.... moltes gràcies!!!!!

Re: El noi en què estava interessada no era en cap cas un noi (versió de Fansubs Salōu)

Publicat: 10/05/2026 a les 12:33
Autor: Jurassic_drapaire
Capítol de 12 pàgines??? Que es això, cap d'any???

Re: El noi en què estava interessada no era en cap cas un noi (versió de Fansubs Salōu)

Publicat: 18/05/2026 a les 16:16
Autor: KyouChan
a veure si s'arreglen d'una vegada aquest parell, que ens fan anar bojos!!! xDDDDD

Re: El noi en què estava interessada no era en cap cas un noi (versió de Fansubs Salōu)

Publicat: 28/05/2026 a les 23:36
Autor: KyouChan
parell de faves!!!!! parleu amb naturalitat d'una vegada!!!!!!

Re: El noi en què estava interessada no era en cap cas un noi (versió de Fansubs Salōu)

Publicat: 15/06/2026 a les 20:54
Autor: KyouChan
ainx!!! que dolorós quan vols cridar l'atenció del a persona que estimes i no ets conscient que ja t'està donant l'atenció.... compte!!! que l'altra persona no entendrà res!!!! moltes gràcies!!!!