Les escense de combat són boníssimes.
A moltes batalletes d'Anime foten tants efectes de llums i línies, estilitzacions de dibuix i angles de càmera i coses rares de tota mena... que arriba un moment que no sóc capaç de seguir el que està passant a la lluita.
Per no parlar dels que es paren a mig combat i comencen a annunciar alguna técnica que faràn servir com si fossin comentaristes esportius.
Aqui ho fan genial: entenc que és el que passa i quines possibilitats te cada lluitador sense necessitat de que parin per a explicar-ho.
Quan l'assassí ha parlat de l'abast dels oponents i s'ha vist un plànol d'Esquerra amb el que portava penjat de la cintura he pensat: 'Ostres! Si l'Esquerra volguès augmentar el seu abast...'.
...I llavor s'ha produït el següent atac...
La bona escriptura no serveix només per a diàlegs i temes emocionals.
La bona escriptura també es nota en els combats.
- El Hespíritu
- Gat viu

- Missatges: 248
- Edat: 59
Re: La parella de l'inframon (versió d’oreneta lliure)
Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
mare meva!!! els bessons han d'anar amb mil ulls que això sembla més El joc del mentider que el seu anime!!!!! no em puc imaginar la desesperació de la mare veient que no podia parir en un altre moment (segur que no la deurien deixar sortir ni amb l'excusa de problemes al part). A veure i el padrí tot poderós fa un bon cop de puny i sabem què ha passat amb els pares dels bessons..... Sort que en Dera ha triat ser fidel als seus sentiments.... i m'ha fet molt gràcies que l'Esquerra hagi acabat fent el que he pensat que faria jo si fos ella. xDDDDDD Moltes gràcies per la traducció!!!!!!
- Hennahana-1
- Conill atrevit

- Missatges: 28
- Edat: 18
- Pronom: Femení
És rebona, boníssima! Vaig veient els episodis i esperant el següent, van filant però també et plantegen noves qüestions i això, et quedes enganxada. Les escenes de combat estan molt bé, com ha dit Hespíritu, tot fa i suma a esta (no vull dir-ho massa prompte) potencial obra mestra !!!
- KingMelliug55
- Ratolí curiós

- Missatges: 9
- Edat: 21
- Pronom: Masculí
Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
Si el cap dels Kagemori tenia tants dimonis, perquè Dret i Esquerra no es van adonar al trobar-se'l?