Re: Your Forma (versió de Lleonard)
i ara defensa el llop del caçador!!! ainx, entenc que no vulgui que el caçador tingui conseqüències, però no podria disparar el llop en comptes d'amenaçar el caçador? Caputxeta, si us plau, tapa'm la boca el proper capítol!!! xDDDDDDD moltes gràcies!!!!!
- Lleonard (fansub)
- Fansub

- Missatges: 29
Re: Your Forma (versió de Lleonard)
ostres!!! hi haurà una segona part? l'han deixat ben obert..... no tinc clar que la Caputxeta fes el més adequat, però el guió sempre té l'última paraula. Un robot que plora d'emoció? Al final seran més humans que les persones... xDDDDDDD moltes gràcies per portar aquesta sèrie!!!!!
