Pàgina 3 de 3
Re: Captiva'm a l'estadi de beisbol (versió de Lleonard)
Publicat: 11/06/2026 a les 22:00
Autor: KyouChan
molt millor veure els partits des del camp que des de la tv, normalment!!! xDDDDD moltes gràcies!!!!!!
Re: Captiva'm a l'estadi de beisbol (versió de Lleonard)
Publicat: 11/06/2026 a les 22:18
Autor: KyouChan
ainx!!! tan de bo que hi hagi una segona temporada!!!! moltes gràcies per portar aquesta sèrie que fa riure tant!!!! xDDDDDD
Re: Captiva'm a l'estadi de beisbol (versió de Lleonard)
Publicat: 13/06/2026 a les 06:14
Autor: Lleonard (fansub)
KyouChan ha escrit: ainx!!! tan de bo que hi hagi una segona temporada!!!! moltes gràcies per portar aquesta sèrie que fa riure tant!!!! xDDDDDD
La veritat que a mi m'estaria bé, però per ara res de res. ૮(. ̫ . ა)。Content i satisfet que l'hagis gaudit. ദ്ദി(˵ •̀ ᴗ - ˵ )
Re: Captiva'm a l'estadi de beisbol (versió de Lleonard)
Publicat: 13/06/2026 a les 12:05
Autor: KyouChan
doncs mira que la porta l'han deixat més que oberta..... encreuarem els dits!!!! hahahahaha!!! moltes gràcies!!!!
Re: Captiva'm a l'estadi de beisbol (versió de Lleonard)
Publicat: 14/06/2026 a les 06:55
Autor: Lleonard (fansub)
KyouChan ha escrit: doncs mira que la porta l'han deixat més que oberta..... encreuarem els dits!!!! hahahahaha!!! moltes gràcies!!!!
La veritat és que sí, hi ha molt material per a continuar. Mai se sap... :)