Re: Rooster fighter (versió de Fansubs Salōu)
power up per la Piyoko a la vista????? Moltes gràcies!!!!!
Re: Rooster fighter (versió de Fansubs Salōu)
èpic, seguint l'estela dels shonen dels 90.... moltes gràcies!!!!
Re: Rooster fighter (versió de Fansubs Salōu)
final de la primera temporada.... esperarem una segona i si se'ns menja la impaciència anirem al capítol 30 del manga. Moltes gràcies per cada minut!!!!!!
- Deumilanys
- Grua elegant

- Missatges: 54
- Edat: 26
