Autor: KyouChan
Ahir a les 23:38
Fòrum: Anime
Tema: Serafins de la Fi (versió de D-CAT Fandub)
Respostes: 6

Re: Serafins de la Fi (versió de D-CAT Fandub)

gràcies per no defallir. La vostra feina és impressionant. Quina passada i que bé que ho feu!!!! Endavant!!!!!
Autor: KyouChan
Ahir a les 21:02
Fòrum: Anime
Tema: Snowball Earth (versió de Projecte H3AsO3)
Respostes: 6

Re: Snowball Earth (versió de Projecte H3AsO3)

Quina ràbia fan aquests dolents, però quina ràbiaaaaa!!!!!!! xDDDDDDD gràcies per penjar els capítols i visca la paciència!!!!!! xDDDDD
Autor: KyouChan
Ahir a les 20:22
Fòrum: Anime
Tema: Joc del mentider (versió d’AniMugen Fansub)
Respostes: 18

Re: Joc del mentider (versió d’AniMugen Fansub)

Ai, Nao!!! ai que m'has arribat al kokoro!!!!! Sí senyora!!! fidel a tu mateixa!!!!! no havies d'aprendre res!!!! gràcies per la teva lliçó.... i que no te l'esguerrin!!!! Moltes gràcies!!!!!
Autor: KyouChan
Ahir a les 20:01
Fòrum: Anime
Tema: La parella de l'inframon (versió d’oreneta lliure)
Respostes: 18

Re: La parella de l'inframon (versió d’oreneta lliure)

Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
per estúpid i absurd que soni, se m'ha trencat el cor amb la desaparició dels llargaruts. sDDDD fava que soc!!!!!! moltes gràcies!!!!!!
Autor: KyouChan
Ahir a les 19:36
Fòrum: Anime
Tema: Captiva'm a l'estadi de beisbol (versió de Lleonard)
Respostes: 18

Re: Captiva'm a l'estadi de beisbol (versió de Lleonard)

quanta emotivitaaat!!! xDDDDDDDD Sun-Shiroooo!!!!!
Autor: KyouChan
Ahir a les 19:02
Fòrum: Anime
Tema: Fumant darrere del supermercat amb tu (versió d’Angelote no Fansub)
Respostes: 17

Re: Fumant darrere del supermercat amb tu (versió d’Angelote no Fansub)

Espero que aquesta noia.... sigui diferent!!! xDDDDDDDDDD moltes gràcies!!!!!!
Autor: KyouChan
Ahir a les 18:51
Fòrum: Anime
Tema: Snowball Earth (versió de Projecte H3AsO3)
Respostes: 6

Re: Snowball Earth (versió de Projecte H3AsO3)

doncs ja sabem com l'Ao es va fer ensinistradora i per què.... moltes gràcies per pujar el capiíol!!!
Autor: KyouChan
Ahir a les 00:21
Fòrum: Anime
Tema: One Piece (versió de Yohoho Scanlation)
Respostes: 34

Re: One Piece (versió de Yohoho Scanlation)

Robin!!!! ainx quins llagrimots em fa caure!!!! quina alegria i quina dolçor després de tan patiment!!! Endavant amb un personatge viu i intel·ligent!!! Moltes gràcies!!!!!!
Autor: KyouChan
08/06/2026 a les 23:46
Fòrum: Anime
Tema: Captiva'm a l'estadi de beisbol (versió de Lleonard)
Respostes: 18

Re: Captiva'm a l'estadi de beisbol (versió de Lleonard)

ainx, ainx, ainx!!! quina dolçoooor!!!!!!!! xDDDDDD ainxxxxx!!!!! xDDDDDD moltes gràcies pel somriure!!!!!!
Autor: KyouChan
08/06/2026 a les 23:16
Fòrum: Anime
Tema: Fumant darrere del supermercat amb tu (versió d’Angelote no Fansub)
Respostes: 17

Re: Fumant darrere del supermercat amb tu (versió d’Angelote no Fansub)

ai, aquesta mossa!!! ja tinc ganes com desfà la confusió!! sort que l'altre segurament s'ho prendrà bé (a la realitat no crec que fos així, la veritat, però això és un anime i així el gaudim!!!!). Moltes gràcies i, sí, aquests títol molen!!!