- Ahir a les 23:38
- Fòrum: Anime
- Tema: Serafins de la Fi (versió de D-CAT Fandub)
- Respostes: 6
Re: Serafins de la Fi (versió de D-CAT Fandub)
gràcies per no defallir. La vostra feina és impressionant. Quina passada i que bé que ho feu!!!! Endavant!!!!!
- Ahir a les 21:02
- Fòrum: Anime
- Tema: Snowball Earth (versió de Projecte H3AsO3)
- Respostes: 6
Re: Snowball Earth (versió de Projecte H3AsO3)
Quina ràbia fan aquests dolents, però quina ràbiaaaaa!!!!!!! xDDDDDDD gràcies per penjar els capítols i visca la paciència!!!!!! xDDDDD
- Ahir a les 20:22
- Fòrum: Anime
- Tema: Joc del mentider (versió d’AniMugen Fansub)
- Respostes: 18
Re: Joc del mentider (versió d’AniMugen Fansub)
Ai, Nao!!! ai que m'has arribat al kokoro!!!!! Sí senyora!!! fidel a tu mateixa!!!!! no havies d'aprendre res!!!! gràcies per la teva lliçó.... i que no te l'esguerrin!!!! Moltes gràcies!!!!!
- Ahir a les 20:01
- Fòrum: Anime
- Tema: La parella de l'inframon (versió d’oreneta lliure)
- Respostes: 18
Re: La parella de l'inframon (versió d’oreneta lliure)
Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
per estúpid i absurd que soni, se m'ha trencat el cor amb la desaparició dels llargaruts. sDDDD fava que soc!!!!!! moltes gràcies!!!!!!
- Ahir a les 19:36
- Fòrum: Anime
- Tema: Captiva'm a l'estadi de beisbol (versió de Lleonard)
- Respostes: 18
Re: Captiva'm a l'estadi de beisbol (versió de Lleonard)
quanta emotivitaaat!!! xDDDDDDDD Sun-Shiroooo!!!!!
- Ahir a les 19:02
- Fòrum: Anime
- Tema: Fumant darrere del supermercat amb tu (versió d’Angelote no Fansub)
- Respostes: 17
Re: Fumant darrere del supermercat amb tu (versió d’Angelote no Fansub)
Espero que aquesta noia.... sigui diferent!!! xDDDDDDDDDD moltes gràcies!!!!!!
- Ahir a les 18:51
- Fòrum: Anime
- Tema: Snowball Earth (versió de Projecte H3AsO3)
- Respostes: 6
Re: Snowball Earth (versió de Projecte H3AsO3)
doncs ja sabem com l'Ao es va fer ensinistradora i per què.... moltes gràcies per pujar el capiíol!!!
- Ahir a les 00:21
- Fòrum: Anime
- Tema: One Piece (versió de Yohoho Scanlation)
- Respostes: 34
Re: One Piece (versió de Yohoho Scanlation)
Robin!!!! ainx quins llagrimots em fa caure!!!! quina alegria i quina dolçor després de tan patiment!!! Endavant amb un personatge viu i intel·ligent!!! Moltes gràcies!!!!!!
- 08/06/2026 a les 23:46
- Fòrum: Anime
- Tema: Captiva'm a l'estadi de beisbol (versió de Lleonard)
- Respostes: 18
Re: Captiva'm a l'estadi de beisbol (versió de Lleonard)
ainx, ainx, ainx!!! quina dolçoooor!!!!!!!! xDDDDDD ainxxxxx!!!!! xDDDDDD moltes gràcies pel somriure!!!!!!
- 08/06/2026 a les 23:16
- Fòrum: Anime
- Tema: Fumant darrere del supermercat amb tu (versió d’Angelote no Fansub)
- Respostes: 17
Re: Fumant darrere del supermercat amb tu (versió d’Angelote no Fansub)
ai, aquesta mossa!!! ja tinc ganes com desfà la confusió!! sort que l'altre segurament s'ho prendrà bé (a la realitat no crec que fos així, la veritat, però això és un anime i així el gaudim!!!!). Moltes gràcies i, sí, aquests títol molen!!!