- 05/06/2026 a les 22:03
- Fòrum: Anime
- Tema: Fumant darrere del supermercat amb tu (versió d’Angelote no Fansub)
- Respostes: 17
- 01/06/2026 a les 22:16
- Fòrum: Cultura otaku
- Tema: Recursos per aprendre japonès
- Respostes: 14
Re: Recursos per aprendre japonès
Bones, Elwnt, jo estic estudiant japonès de forma autodidacta a un ritme irregular perquè depèn del temps. La veritat és que m'ha costat moltíssim trobar materials i fonts per fer-me una rutina que em serveixi, però el primer post de la @Nina em va anar força bé. Actualment, estic fent servir l ...
- 10/05/2026 a les 16:38
- Fòrum: Cultura otaku
- Tema: Recursos per aprendre japonès
- Respostes: 14
Re: Recursos per aprendre japonès
Bones! M'estic plantejant estudiar japonès al meu aire, i he recordat aquest post de fa un temps de la Nina , amb tot de materials per aprendre'n. Em preguntava si sou gaires per aquí els que apreneu japonès de manera auto-didacta, i si teniu algun mètode que us hagi anat bé per compartir. Clar, la ...
- 17/04/2026 a les 23:18
- Fòrum: Anime
- Tema: Blue Box (versió de Lluna Plena no Fansub)
- Respostes: 15
Re: Blue Box (versió de Lluna Plena no Fansub)
Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
Oh, duríssim...
- 01/03/2026 a les 22:30
- Fòrum: Anime
- Tema: Tu i jo som pols oposats (versió de Sally)
- Respostes: 46
Re: Tu i jo som pols oposats (versió de Sally)
Quina sèrie tan fantàstica... és tot el que necessites després d'un dia dolent, i d'un de bó també!! Els personatges són tan rodons que em recorda una mica a Skip and Loafer!
- 20/02/2026 a les 22:02
- Fòrum: Música
- Tema: Recomana’ns una cançó!
- Respostes: 20
Re: Recomana’ns una cançó!
Jo porto 3 dies enganxada a la tonada d'aquesta cançó, que he descobert gràcies a la sèrie Ikoku Nikki
Per aquí la deixo... gràcies per la iniciativa <3
- 10/02/2026 a les 23:21
- Fòrum: Anime
- Tema: El diari de la bruixa (versió de Sally)
- Respostes: 46
Re: El diari de la bruixa (versió de Sally)
Aquesta sèrie és una preciositat, sobre tot els últims dos capítols... se m'ha encongit el cor en molts moments del 5
- 19/01/2026 a les 23:27
- Fòrum: Anime
- Tema: Els padrins de Tòquio (versió de Lluna Plena no Fansub)
- Respostes: 3
Re: Els padrins de Tòquio (versió de Lluna Plena no Fansub)
Feia molt de temps que tenia pendent veure "Els padrins de Tòquio", i la idea de visionar-la plegats amb la comunitat Fansub m'hi ha animat. M'ha agradat. M'ha semblat una pel·lícula feta amb molta tendresa, al mateix temps que mostra la duresa de la vida al carrer: la violència, la gana, el fred ...
- 13/01/2026 a les 22:38
- Fòrum: Anime
- Tema: Sota la bonica lluna del capvespre (versió de Lluna Plena no Fansub)
- Respostes: 17
- 13/01/2026 a les 22:12
- Fòrum: Anime
- Tema: Tu i jo som pols oposats (versió de Sally)
- Respostes: 46
Re: Tu i jo som pols oposats (versió de Sally)
oooh que bée!! ja estava perdent l'esperança amb aquesta temporada! Genials els subtítols!