Autor: Elwnt_15
01/06/2026 a les 22:16
Fòrum: Cultura otaku
Tema: Recursos per aprendre japonès
Respostes: 14

Re: Recursos per aprendre japonès


Bones, Elwnt, jo estic estudiant japonès de forma autodidacta a un ritme irregular perquè depèn del temps. La veritat és que m'ha costat moltíssim trobar materials i fonts per fer-me una rutina que em serveixi, però el primer post de la @Nina em va anar força bé. Actualment, estic fent servir l ...
Autor: Elwnt_15
10/05/2026 a les 16:38
Fòrum: Cultura otaku
Tema: Recursos per aprendre japonès
Respostes: 14

Re: Recursos per aprendre japonès

Bones! M'estic plantejant estudiar japonès al meu aire, i he recordat aquest post de fa un temps de la Nina , amb tot de materials per aprendre'n. Em preguntava si sou gaires per aquí els que apreneu japonès de manera auto-didacta, i si teniu algun mètode que us hagi anat bé per compartir. Clar, la ...
Autor: Elwnt_15
17/04/2026 a les 23:18
Fòrum: Anime
Tema: Blue Box (versió de Lluna Plena no Fansub)
Respostes: 15

Re: Blue Box (versió de Lluna Plena no Fansub)

Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
Oh, duríssim...
Autor: Elwnt_15
01/03/2026 a les 22:30
Fòrum: Anime
Tema: Tu i jo som pols oposats (versió de Sally)
Respostes: 46

Re: Tu i jo som pols oposats (versió de Sally)

Quina sèrie tan fantàstica... és tot el que necessites després d'un dia dolent, i d'un de bó també!! Els personatges són tan rodons que em recorda una mica a Skip and Loafer!
Autor: Elwnt_15
20/02/2026 a les 22:02
Fòrum: Música
Tema: Recomana’ns una cançó!
Respostes: 20

Re: Recomana’ns una cançó!

Jo porto 3 dies enganxada a la tonada d'aquesta cançó, que he descobert gràcies a la sèrie Ikoku Nikki :cafe: Per aquí la deixo... gràcies per la iniciativa <3

Autor: Elwnt_15
10/02/2026 a les 23:21
Fòrum: Anime
Tema: El diari de la bruixa (versió de Sally)
Respostes: 46

Re: El diari de la bruixa (versió de Sally)

Aquesta sèrie és una preciositat, sobre tot els últims dos capítols... se m'ha encongit el cor en molts moments del 5
Autor: Elwnt_15
19/01/2026 a les 23:27
Fòrum: Anime
Tema: Els padrins de Tòquio (versió de Lluna Plena no Fansub)
Respostes: 3

Re: Els padrins de Tòquio (versió de Lluna Plena no Fansub)

Feia molt de temps que tenia pendent veure "Els padrins de Tòquio", i la idea de visionar-la plegats amb la comunitat Fansub m'hi ha animat. M'ha agradat. M'ha semblat una pel·lícula feta amb molta tendresa, al mateix temps que mostra la duresa de la vida al carrer: la violència, la gana, el fred ...
Autor: Elwnt_15
13/01/2026 a les 22:12
Fòrum: Anime
Tema: Tu i jo som pols oposats (versió de Sally)
Respostes: 46

Re: Tu i jo som pols oposats (versió de Sally)

oooh que bée!! ja estava perdent l'esperança amb aquesta temporada! Genials els subtítols!