Pàgina 5 de 5
Re: Tu i jo som pols oposats (versió de Sally)
Publicat: 17/04/2026 a les 18:51
Autor: arnau_u
Necessito que al Yamada i a la Nishi els hi vagi bé :')
Re: Tu i jo som pols oposats (versió de Sally)
Publicat: 18/04/2026 a les 13:07
Autor: arnau_u
que valent es en Yamada ^^
Re: Tu i jo som pols oposats (versió de Sally)
Publicat: 29/04/2026 a les 20:22
Autor: KyouChan
ainx..... que no li agrada destacar i per no voler fer-ho és quan més ho ha fet.... ja és així la vida, que com menys volem una cosa més fem per anar-hi de cap. Moltes gràcies!!!!!!
Re: Tu i jo som pols oposats (versió de Sally)
Publicat: 29/04/2026 a les 20:23
Autor: Nina
Ha arribat el típic episodi de l'excursió escolar! Que desaprofitat aquest parc d'atraccions, han pujat a ben poques atraccions! I aix, la Nishi m'ha semblat extra bleda avui, potser perquè feia temps que no la veia.
Re: Tu i jo som pols oposats (versió de Sally)
Publicat: 29/04/2026 a les 20:50
Autor: KyouChan
oooohhhhh!!! ja s'ha acabat una de les sèries més tendres!!!! ja en vindran més!!!! xDDDD moltes gràcies!!!!!!
Re: Tu i jo som pols oposats (versió de Sally)
Publicat: 29/04/2026 a les 20:51
Autor: Nina
Doncs s'ha acabat! Ha sigut una sèrie molt divertida! M'agrada molt la relació d'en Tani i la Suzuki. És molt positiva i es nota que han tingut molts bons exemples de comunicació! M'he quedat amb ganes de veure més coses d'en Taira i l'Azuma però!
Re: Tu i jo som pols oposats (versió de Sally)
Publicat: 08/05/2026 a les 14:40
Autor: El Hespíritu
L'Anime es diu
Koori no Jouheki, actualment en emissió. L'estic seguint amb subs Eng.
Quan he vist això a l'episodi 5, m'ha fotut un ensurt i tot.
Ho deixo aquí, sense donar explicacions.
Investigueu.
